رئیس اتحادیه کشاورزان جوان فرانسه اعلام کرد: درآمد حدود یک سوم از کشاورزان فرانسه به سختی به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ماه می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۹۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ساموئل وندال رئیس اتحادیه کشاورزان جوان فرانسه اعلام کرد:‌ حدود یک سوم از کل کشاورزان فرانسه به سختی می‌توانند درآمد خود را به 350 یورو در ماه معادل حدود یک میلیون و 400 هزار تومان برساند.

وندال تأکید کرد: حدود 130 هزار نفر از 468 هزار کشاورز فرانسوی به سختی درآمد ماهانه 350 یورو دارند و بسیاری از آنها امیدی به پایان بحران که بخش تولید لبنیات، گوشت و همچنین دامداری‌های این کشور را در بر گرفته است، ندارند.

وی افزود: کمک به این کشاورزان که هم‌اکنون در بحران به سر می‌برند می‌تواند به آنها در سپری کردن این بحران کمک کند

رئیس اتحادیه کشاورزان جوان فرانسه ادامه داد: ما در اتحادیه کشاورزان جوان به خوبی متوجه هستیم هم‌اکنون مزارعی وجود دارد که دیگر نمی‌توان به آنها کمک کرد و نگرانی اصلی ما این است که کل بخش کشاورزی کشور به این مسئله دچار شوند.

وندال ادامه داد: اتحادیه ما امیدوار است در آینده شرایط کشاورزان بهبود یابد ما باید یاد بگیریم که چگونه بخش کشاورزی را سازماندهی کنیم که قربانی بحران نشود.

وی همچنین گفت که ما خواستار حمایت دولت از کشاورزان داخلی کشور هستیم چرا که دولتمردان فرانسه به شدت درگیر فروش جنگنده‌های رافائل و کشتی‌های جنگی هستند و باید اهتمام برابری برای صادرات محصولات کشاورزی فرانسه نیز از سوی دولت وجود داشته باشد.

رئیس اتحادیه کشاورزان جوان فرانسه همچنین تأکید کرد: مردم ما باید از تولیدات داخل استفاده کنند.

ارسال نظرات