مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری و خیریه دوکوهه با حضور مسئولین کشوری و لشکری هم اکنون در دهکده مقاومت آغاز شد
کد خبر: ۸۸۰۲۵۲۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ در این مراسم که در حال برگزاری است حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به همزمانی این مراسم با ایام ولادت حضرت عبد العظیم حسنی (ع) و تبریک این میلاد خجسته اظهار داشت: کمک به محرومین و نیازمندان بزرگترین عبادت در نزد خداوند متعال است و کسانی که در این عرصه خدمت می کنند مجاهدان راه خدا هستند، اینگونه فعالیت ها در راستای منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» است که بارها تاکید بر محرومیت زدایی داشته و دارند.
در ابتدای این مراسم سرهنگ رضا پور مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به بیان گوشه ای از فعالیت های این سازمان و همچنین اهداف مرکز نیکوکاری و خیریه دوکوهه پرداختند.
در ادامه سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن دعوت از خیرین نیکوکار به رسانه های حاضر در مرسم تاکید کرد که نسبت به ترویج و ترغیب اینگونه فعالیت ها تلاش بیشتری داشته باشند. 
در این مراسم سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فرهادی فرماندار تهران و پرپنجی قائم مقام کمیته امداد استان تهران حضور دارند. 
ارسال نظرات