جذب سرمایه گذاران بزرگ به منظور ایجاد رونق در فضای کسب و کار و اشتغال اولویت کاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان است.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۸۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با توجه به استقرار صنایع بزرگ در شهرستان ایجرود تحولات حوزه تولید و تجارت در این شهرستان با حساسیت خاصی پیگیری می شود.

مهندس ناصر فغفوری افزود: جذب سرمایه گذاران بزرگ به منظور ایجاد رونق در فضای کسب و کار و اشتغال اولویت کاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان است.

وی با بیان اینکه اولویت اول سازمان صنعت،معدن و تجارت در شهرستان ایجرود پیگیری راه اندازی مجتمع پتروشیمی است اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی از پروژه های بزرگ استانی محسوب میگردد و تمامی نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی پیگیر رفع موانع راه اندازی آن هستند.

فغفوری تصریح کرد: وضعیت مطلوبی در زمینه بهره برداری از معادن شهرستان ایجرود حاکم است و انتظار میرود از فعالیت قانونی معدنکاران حمایت لازم انجام گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد : پیگیری مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی از ماموریت ها و وظایف اصلی سازمان متبوع است و با حضور در شهرستان ها و برگزاری جلسه با فرماندار محترم منطقه و صاحبان صنایع و معادن در راستای انجام این ماموریت است

وی تصریح کرد : انتظار می رود با حضور در بین صنعتگران و معدنکاران به درک متقابل و صحیحی از مشکلات و موانع موجود در سر راه تولیدکنندگان و راهکارهای رفع موانع دست بیابیم

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : استقرار صنایع بزرگی همچون سیمان خمسه،فولاد سهند و پتروشیمی آینده درخشانی را برای شهرستان ایجرود رقم خواهد زد

همچنین در این جلسه بیات فرماندار شهرستان ایجرود عنوان کرد : نتیجه عملکرد مثبت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در شهرستان ایجرود کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه گزارش فعالیت های مربوط به شرکت پتروشیمی در بین مردم منطقه مشهود نیست گفت : فرمانداری شهرستان در تیررس انتقادات مردم منطقه در خصوص عدم عملکرد مناسب مدیران شرکت پتروشیمی قرار دارد.

بیات ضمن انتقاد از عدم تعامل مدیران شرکت پتروشیمی با مردم و مسولین شهرستان ایجرود خاطر نشان ساخت : باید تسهیلات لازم جهت استقرار صنایع در شهرک تخصصی پتروشیمی در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

ارسال نظرات