مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین گفت: برگزاری کلاس‌های رایگان مشاوره و ویزیت بیماران در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۹۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، علی طایفه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین درباره ارائه خدمات مشاوره رایگان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین گفت: با همکاری آستان مقدس امامزاده حسین قزوین(ع) کلاس‌های مشاوره خانواده، تربیت فرزندان، ازدواج و ویزیت رایگان به شکل ارجاع به مطب متخصصان و پزشکانی که قبلاً در طرح شهید رهنمون اعلام همکاری کرده‌اند در حسینیه این امامزاده از هفته گذشته شروع شده است.

وی ادامه داد: همکاری و توافق کشوری میان آستان مقدس امامزاده حسین قزوین با آستان قدس رضوی برای اجرای این طرح وجود دارد.

طایفه، درباره شیوه اجرای این طرح گفت: دو گروه پزشکی شامل دندانپزشک، متخصص زنان، متخصص داخلی، عمومی و گروه مشاوره توسط ما تعیین شده‌اند که در مطب شخصی خود افرادی را که از مراکز ارجاع داده شوند توسط این پزشکان رایگان ویزیت شوند

وی ادامه داد: یک پزشک عمومی و یک روانشناس به شکل ثابت روزهای سه شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷ جلسات عمومی را برگزار می‌کنند و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ ویزیت بیماران انجام خواهد شد، به این شکل که روانشناس خدمات مشاوره و پزشک نیز ویزیت بیماران را پیگیری می‌کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با بیان اینکه تمامی این بیماران جزو کسانی هستند که در حرم امامزاده حسین قزوین به عنوان زائر حضور دارند، ابراز کرد: این بیماران عمدتا از میان روستاهای اطراف هستند که در انتهای هفته نیز از شهرستانها برای زیارت اهل قبور در امامزاده حضور دارند و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: کلاس‌ها در حسینیه امامزاده برگزار می‌شود و دفتر خدام نیز به عنوان مطب مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین در این باره کسانی که نیاز به ارجاع داشته باشند را به پزشکان مورد نظر ارجاع می‌دهیم.

ارسال نظرات