کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهر بروجن، از صدور ۵۰٫ فقره کارت مداحی برای مداحان و شعرایی آئینی که در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده و کد مداحی دائم دریافت کرده‌اند، خبرداد.
کد خبر: ۸۸۰۲۶۰۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی، کارشناس امورفرهنگی اداره بروجن، از صدور ۵۰ کارت مداحی برای مداحان و شعرایی آئینی که در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده و کد مداحی دائم دریافت کرده‌اند، خبر داد.

حجت‌الاسلام منصوری، گفت: هنر ستایشگری اهل‌بیت (علیه السلام) ازآنجاکه سرشار است از عناصر معنوی، انرژی عاطفی و شور و احساس، قادر است جویندگان معنویت و تشنگان عشق و عرفان را سیراب ساخته و زمینه تعادل روحی، روانی و افزایش امید به زندگی را در مخاطبان خود ایجاد می‌کند.

وی، افزود: کارت‌های مداحی با رتبه‌های ۳،۲،۱ و رتبه ذاکر، ستایشگر و پیشکسوت صادرشده و هرسال با توجه به توانایی و شرایط سامانه طوبی قابل ارتقا به رتبه‌های بالاتر و تمدید مجدد است.

وی ادامه داد: مداحان و شعرای آئینی ازاین‌پس می‌بایست اطلاعات خود را در سامانه طوبی ثبت نمایند و کد فعالیت دریافت کنند، بدیهی است کلیه خدمات ارائه‌شده به مداحان منوط به ثبت سامانهٔ طوبی است.

گفتنی است، سامانه طوبی، سامانه ثبت اطلاعات تشکل‌های دینی، مداحان، هیئت‌های مذهبی، مربیان قرآن است
ارسال نظرات