خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه استان ما در طب سنتی مهد تمدن است، گفت: اگر در کشور تدین سالاری باشد باید مسئولین استانی بومی انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۸۰۲۶۴۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

حجت السلام والمسلمین سید محمود موسوی رستگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه ممکن است سخنان من عده ای را خوشحال و عده ای را ناراحت کند، گفت: برگرفته از دیدگاه قرآن، اهل بیت و روایات اسلامی سخن می گویم.

وی با اشاره به انتصابات غیر بومی در استان افزود: ما در اسلام نداریم که انتصابات باید غیر بومی باشد اما نظر مقام معظم رهبری (حفظه الله) با شناختی که از استان ما دارند این است که ما مدیران متدین از خراسان جنوبی داریم.

امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه ما در استان شخصیت های برجسته ای داریم، افزود: دکتر گنجی و آیت الله تهامی از شخصیت های برجسته کشوری و استانی هستند.

موسوی رستگار با بیان اینکه بیرجند در طب سنتی مهد تمدن است، گفت: اگر در کشور تدین سالاری باشد باید مسئولین در استان از خراسان جنوبی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه باید استاندار از خراسان جنوبی باشد تا بداند روستاهای ما حتی در کجا و کدام شهرستان واقع شده است، گفت: نماینده ولی فقیه در استان یک شخص بومی است که هم مردم ایشان را و هم ایشان مردم را می شناسند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه استاندار ما از خراسان شمالی است، افزود: استاندار در مورد خط و ربط هایی که به او مربوط نمی شود نباید حرف بزند.

وی با اشاره به حقوق های نجومی برخی افراد در جامعه اشاره کرد و افزود: حقوق امیر المومنین به عنوان والی را اگر بررسی کنیم؛ ایشان حقوقی می گرفتند که غلامشان دریافت می کرد.

موسوی رستگار بیان کرد: وقتی امیر المومنین علی(ع) سلمان فارسی را به عنوان والی انتخاب می کنند سلمان حقوقی را دریافت می کند که غلام او دریافت می کند.

امام جماعت مسجد امام صادق(ع) بیرجند گفت: برخی از این حقوق ها وقتی حساب می شود می بینیم مگر یک مسئول چقدر کار مفید برای مردم انجام داده است یا اضافه کاری کرده که حقوقی نامتعارف دریافت می کند.

وی تاکید کرد: دریافت حقوق های نجومی توسط برخی از افراد نه به صلاح انقلاب است و نه روح امام خمینی(ره) از آن خشنود است و نه رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) راضی هستند.

موسوی رستگار متذکرشد: من نظرم این است اگر شخصی کار بر عهده او است باید مانند سایر مردم حقوق بگیرد.

وی با اشاره به آیه « فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ ، وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَ هُ» افزود: اگر درست است آیه قرآن، عمل افرادی که این گونه حقوق نجومی می گیرند نادرست است و اگر عمل این افراد درست است پس باید گفت آیه قرآن نادرست می باشد!!!

ارسال نظرات
پر بیننده ها