خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی در سنقروکلیایی:

دشمنان نظام در صدد تضعیف نقش روحانیت در جامعه هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در صدد تضعیف نقش روحانیت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۰۲۶۶۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازسنقر، حجت الاسلام علیمراد یوسفی در نشست بصیرتی سیاسی که در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد، ابراز داشت: امام راحل به تنهایی و بدون هیچ یار و یاوری برای اصلاح نظام گام برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول چهارده قرن مستکبران تلاش کردند دین سکولار را به ما بقبولانند در حالی که امامان معصوم ما نیز علاوه بر کارهای اخلاقی به مسائل سیاسی نیز اشتغال داشتند.

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب از حوزه های علمیه، بیان داشت: حوزه ها باید انقلابی باشند و حوزه انقلابی یعنی در تمام رخدادها موضع گیری مناسب صورت گیرد و در مسیر ولایت فقیه از ارزشها دفاع کنند.

این مسؤول ادامه داد: مرجعیت شیعی در طول تاریخ حافظان بی بدیل دین و ارزشهای دینی بودند، یکی از نمونه های این امر ایجاد حکومت اسلامی با زحمات و تلاشهای جامعه روحانیت است.

حجت الاسلام یوسفی تأکید کرد: گاه روحانیان در سخت ترین شرایط برای حفظ دین مبین اسلام تلاش می کردند و در تبلیغ آموزه های دینی پیشتاز بودند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر روحانیت نبود انقلاب اسلامی در کشور شکل نمی گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) یادآور شد: وقتی دشمنان متوجه این توان جامعه روحانیت شدند برای از بین بردن این قدرت برنامه ریزی کردند.

این مسئول اظهار داشت: قدرتی که جامعه روحانیت دارد از قدرت حاکمیت بیشتر است و امروز بسیاری از دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند، اما نقشه های آنها همواره با شکست مواجه می شود.

وی مطرح کرد: دشمنان بارها به شکل های مختلف از جمله برداشتن عمامه از سر مردم و حمله به مدرسه فیضیه کینه توزی خود را نسبت به جامعه روحانیت آشکار کرده اند و گاه برای روحانیان حریم قرار داده و اجازه نمی دهند در مسائل سیاسی ورود پیدا کنند در حالی که این رفتار نوعی توهین به جامعه روحانیت است زیرا سیاست از دیانت جدا نبوده و نخواهد بود.

حجت الاسلام یوسفی عنوان داشت: نفوذ در حوزه های علمیه به شکل های مختلفی صورت می گیرد تا جایی که امروز در مقابل جامعه روحانیت، مجمع روحانیت تشکیل می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص)در ادامه افزود: شیوه مختلف نفوذ در حوزه های علمیه یکی از راهبردهای اصلی دشمنان است و آنها با ورود به جامعه روحانیت خود را در میان روحانیان جا می دهند و در عین حال زمینه تضعیف آنها را فراهم می کنند.

وی ابراز داشت: شیعه انگلیسی که با توهین به مقدسات و علمای صدر اسلام، به تخریب چهره روحانیت و تشیع می پردازد اما ساختگی و جعلی بودن آن مشخص می شود

این مسؤول ادامه داد: امروز راه ورود روحانیت به دانشگاه ها را سد می کنند، در میان شیعیان بهائیت را به وجود آوردند و در میان اهل سنت فرقه ضاله وهابیت را بنا نهادند.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: هدف اصلی دشمنان دین و اسلام، ایجاد انحراف در دین و دین سازی است، بنابراین باید جامعه روحانیت هوشیارانه با این توطئه دشمنان برخورد کنند.

 


ارسال نظرات