فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

لزوم اصلاح سیاسی کاری ها در آموزش و پرورش

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: باندبازی و سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش باید در میان فرهنگیان زشت تلقی شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۱۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
به گزارش "خبرگزاری بسیج ازلرستان" ، سردار مرتضی کشکولی در جلسه مجمع سالانه بسیج فرهنگیان استان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد اظهار داشت : بصیرت به عنوان نور، بینایی، دانایی و بینش مطرح شده است و در مسیر علم و آموزش نیز باید گفت بصیرت آموزشی نیست هرچند علم آموزی ابزاری در جهت بصیرت است.

وی افزود: امام علی (ع) در حدیثی می‌فرمایند دوام یافتن غفلت سبب کوری بصیرت است که افزایش تقوا و پرهیز از حُب دنیا را اثرگذار در بصیرت افزایی خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد : عوام بصیرتر از خواص جامعه هستند زیرا عوام به دلیل اینکه فقر منیت دارند در برابر ولایت بصیرتر هستند اما در خواص این منیت وجود دارد.

سردارکشکولی خاطر نشان کرد : مسئولیت هر کسی بیشتر باشد باید بصیرت بیشتری داشته باشد، مجاهده با نفس، توبه، ذکر خدا، خرد ورزی، هم نشینی با علما، زهد و ارتباط مستمر با خدا سبب در بصیرت‌افزایی افراد موثر است.

وی ضمن تاکید به ارتقا و تحول در جایگاه علوم انسانی عنوان داشت : مسئولان باید بر روی از بین بردن تبعیض آموزشی که در آموزش و پرورش وجود دارد کار کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به لزوم ارتقاء پایگاه اجتماعی و وضع معیشتی معلمان گفت : عظمت تاریخ ملت ایران نباید نادیده گرفته شود؛ متأسفانه در یک برهه اسامی شهدا از روی همه محله‌های شهر خرم‌آباد برداشته شد که اکنون با همکاری مسئولان استان مجدد و به سختی این اسامی برگرداننده می‌شود.

وی به لزوم دفاع از ثبات مدیریت در آموزش و پرورش توسط متولیان امر تأکید داشت وافزود : باندبازی و سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش باید در میان فرهنگیان زشت تلقی شود.

سردارکشکولی در ادامه بیان کرد : آموزش و پرورش باید به دنبال صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی باشدو افراد صالح و عامل باید متولی تعلیم و تربیت باشند.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات