مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: یکی از حیله‌های دشمن، رواج تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی در جامعه ما است که اگر مصرف‌گرایی کنار برود اقتصاد اصلاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۶۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،به گزارش خبرگزاری فارس از بندرچارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسملین علی عمرانی امشب در جمع فرهنگیان بندرچارک اظهار داشت: چند راه در خنثی سازی حیله دشمن در عصر حاضر وجود دارد که از جمله آن، اصلاح سبک زندگی است و اگر سبک زندگی بر مبنای دین باشد مشکلات حل می شود.

وی افزود: حیله دیگر دشمن رواج تجمل‌گرایی ومصرف‌گرایی در جامعه ما است که اگر مصرف گرایی کنار برود اقتصاد اصلاح می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: در روایات اسلامی قناعت به عنوان سرمایه پایان ناپذیر یاد شده است و باید قناعت، صرفه جویی، دوری از اسراف و نداشتن حرص را به فرزندان خود توصیه نماییم و آموزش دهیم.

عمرانی تصریح کرد: نهراسیدن از دشمن، شجاعت و قاطعیت در برابر تهدیدها و مقاومت در برابر دشمنان، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی یادآور شد: توجه به معنویات و امور معنوی در تحولات جامعه بسیار موثر است،  اهتمام به امور فرهنگی و معنوی و حفظ ارزش‌های انقلاب نقش سازنده‌ای در دفع خطرات احتمالی دشمن دارد.

این مسؤول در پایان یادآور شد: شناخت همسویی و اطاعت از رهبر جامعه اسلامی یکی دیگر از روش‌های خنثی‌سازی حیله دشمن است و اینکه تبعیت از امام و رهبر جامعه سفارش قرآن و دین است، ملت ایران طی چهار دهه انبوهی از توطئه‌ها و دشمنی‌های نرم و سخت اهریمنان را به وضوح تجربه کردند که این توطئه‌ها با تدابیر و مدیریت امام المسلمین تاکنون دفع شده است.
ارسال نظرات