يكي از هاديان سياسي سپاه ولايت تبريز در نشست سرحلقه شهیده طیبه واعظی كانون بسيج فرهنگيان اين ناحيه، گفت: براي نسل جوان بهترين الگو و سرمشق، زندگي ائمه اطهار(ع) است.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شير محمدي افزود: دين اسلام بر خلاف تبليغاتي كه امروز عليه آن انجام مي گيرد و گروههاي وحشي و تكفيري تلاش در بد نام كردنش هستند كاملا متفاوت است

وي ادامه داد: استكبار امروز به هر وسيله اي چنگ مي زند تا با كمك ابزار مختلف و رسانه هايي كه در اختيار دارد زندگي غربي را بهترين نوع و سبك زندگي و اسلام را ديني خشن و متهجر معرفي كند.

اين هادي سياسي با اشاره به برخي ابزار استكبار براي به انحراف كشيدن نسل جوان، اظهار داشت: فضاي مجازي، ماهواره و دیگر ابزارها با توجه به مزاياي آنها بهترين راه براي نشر افكار و ایده هاي غرب به شمار مي رود كه البته مي توان با مديريتي كار آمد از اين ابزار براي نشر اسلام ناب نيز استفاده کرد.

وي با اشاره به نقش مهم معلمان در تبيين اسلام ناب، خاطرنشان كرد: وظيفه معلمان و فرهنگيان با توجه به هجمه فرهنگي دشمنان بسي سنگين تر و سخت تر است چراکه بايد نسل جديد را كه در مقابل اين هجمه قرار دارند حفظ كرده و استفاده درست و مناسب از فناوری هاي جديد را فرهنگ سازي كنيم.

ارسال نظرات