کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی کشور توسط سپاه روح‌الله

امراله الطافی از پایوران سپاه روح‌الله استان مرکزی در رشته آمادگی جسمانی توانست در بین 11 تیم شرکت کننده در مسابقات نیروهای مسلح کشور مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۰۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

امراله الطافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فعالیت‌های خود حوزه ورزش گفت: از سال 55 به فعالیت در رشته آمادگی جسمانی فعال هستم و از سال 62 به شکل حرفه‌ای با حضور در تیم نوجوانان به ادامه فعالیت در این رشته ورزشی پرداختم.

وی افزود: مدت 35 سال است که به شکل حرفه‌ای در رشته‌های آمادگی جسمانی، دو و میدانی و کوهپیمایی فعال هستم و تاکنون موفق شده‌ام بیش از 80 درصد کوه‌های کشور را که بیش از 4 هزار متر ارتفاع داشته‌اند را صعود کنم.

این قهرمان کشور در رشته آمادگی جسمانی تصریح کرد: در رشته آمادگی جسمانی، دو و میدانی و کوهپیمایی ضمن فعالیت کار مربیگری و داوری را هم بر عهده دارم.

الطافی با اشاره به کسب رتبه در مسابقات نیروهای مسلح کشور گفت: در مسابقات نیروهای مسلح کشور در رشته آمادگی جسمانی موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شدم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در مسابقات بسیاری توانسته حائز رتبه و حکم قهرمانی شود، گفت: بیش از 10 مدال در مسابقات کشوری، ده‌ها مدال در مسابقات استانی و همچنین بیش از 11 مدال در مسابقات ورزشی سپاه را در کارنامه خود دارم.

این قهرمان کشور با بیان اینکه سابقه حضور و فعالیت در مسابقات ورزشی جانبازان را هم در کارنامه خود دارد، گفت: باتوجه به اینکه جانباز 27 درصد نیز هستم در مسابقات ورزشی جانبازان در رشته دو و میدانی شرکت کرده و تاکنون بیش از 10 مدال نیز در این مسابقات کسب کرده‌ام.

الطافی در پایان گفت: در مدت 49 سال عمری که از خداوند گرفته‌ام سعی کرده‌ام همیشه نسبت به ورزش کردن غفلت نکنم و درحال حاضر نیز به واسطه فعالیت‌های ورزشی‌ام از توان جسمانی و روحی خوبی برخوردار هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار