خبرهای داغ:
به مناسبت گرامی داشت دهه بصیرت نشست روشنگری با حضور اقشار مختلف مردمی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۰۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

دشمنی امروز از دشمنی جریان فتنه 88 بسیار خطرناکتر است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، نظری با اشاره به این موضوع که افرادی که امروز با نظام انقلاب اسلامی مخالف هستند و سنگ اندازی می کنند و به هر طریقه ای می خواهند نظام سلطه گری را در کشور اجرا کنند همان افرادی اند که از همان ابتدا مخالف تشکیل انقلاب اسلامی بودند.

وی با اشاره به جریانات فتنه 88 افزود: هدف اصلی عوامل فتنه 88 براندازی انقلاب اسلامی که در راس آن ولایت فقیه است .فتنه گران با اهانت به اصل ولایت فقیه، و اهل بیت و اتش کشیدن مساجد و قران و تصاویر امام و رهبری و تشویش کشیدن احضان عمومی، انتخابات را بهانه و اصل نظام را نشان گرفته اند.

نظری در ادامه تاکید کرد و گفت: عوامل فتنه 88 و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را سه دسته دانسته که شامل دشمنان خارجی، دشمنان داخلی که با ظاهر انقلاب موافق ولی با اصل آن مخالف اند ودسته سوم افرادی که بی بصیرت بودند و با سکوت خود و به جا سخن نگفتن خود در تنور دشمن دمیدند.

هادی سیاسی کشوری اظهارکرد: مردم درحماسه تاریخی 9 دی که برآمده از بصیرت افزایی و بصیرت پذیری بود به صحنه آمده و تمام نقشه های شوم فتنه گران را ازبین بردند و حسب فرمایش مقام معظم رهبری، مردم در حماسه 9 دی ماه نشان دادند که بصیرت کافی داشته و نمره قابل قبول گرفتند.

نظری تصریح کرد: همان دشمنانی که در قضیه 88 نقش داشته بودند برای امروز هم نقشه دارند که کشور را به سمت نظام سلطه گری و غرب گرایی ببرند.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن امروزه با تحریف اصل قیام عاشورا، با کم کردن توان نظامی، تضعیف نیروی خودی و با بچالش کشیدن بنیاد خانواده از طریق مواد مخدر، ماهوارها، فضای مجازی سعی بر براندازی نظام اسلامی دارند.

این هادی سیاسی اظهارکرد: مبارزه ی امروزهمان مبارزه ی جریانات قبل است ولی زبان مبارزه فرق کرده است و خطرناک تر هم شده است که هدف اصلی آن این است که کشور دنباله روی نظام سیاست های بین المللی و سلطه گرا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری برخواسته از نظام مردم سالاری است و نقش اصلی و همه کاره ی این انقلاب و نظام مردم هستند که با بصیرت اند و هدفشان نیز سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها