خبرهای داغ:
مسئول ورزش سازمانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از صعود کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گرامیداشت شهدای مدافع حرم و اربعین شهادت کوهنورد بسیجی شهید «محمد بشیری»، روز پنجشنبه 16 دی ما به قله الوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۴۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

علیرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های ورزشی گسترده‌ای در سطح بسیجیان و کارکنان سپه انصارالحسین(ع) استان همدان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ورزشی صعود به ارتفاعات استان بوده است، افزود: از ابتدای سال چند برنامه صعود با حضور کارکنان سپاه استان انجام شد که از جمله آنها می‌توان به صعود کارکنان به قله علم کوه، صعود کارکنان به قله الوند به مناسبت‌های مختلف از قبیل سوم خرداد، هفته دفاع و گرامیداشت سردار شهید «همدانی» اشاره کرد.

مسئول ورزش سازمانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: صعود به ارتفاعات خان‌گرمز، گرین نهاوند و صعود به قله دماوند و صعود به ارتفاعات کلکچال و ... از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل صعود سراسری، صعود استانی و همچنین برخی برنامه‌ها نیز به صورت صعود تیم منتخب به ارتفاعات صورت گرفت.

کرمی تصریح کرد: روز پنجشنبه 16 دی ماه نیز صعود کارکنان سپاه گرامیداشت شهدای مدافع حرم و اربعین شهادت کوهنورد بسیجی شهید «محمد بشیری» به قله الوند را برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این برنامه با حضور 60 نفر از کارکنان سپاه انصارالحسین(ع)، تیپ 32، پادگان قدس، گروه 43 امام علی(ع) و نواحی مقاومت سپاه انصارالحسین(ع) همدان و جمعی از بسیجیان برگزار می‌شود.

مسئول ورزش سازمانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برنامه صعود از ساعت 7 صبح و با حرکت از میدان گنجنامه آغاز می‌شود، گفت: زیارت مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدا نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کوهنوردی کارکنان سپاه استان خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر نیز یک برنامه صعود را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات