خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

اطاعت از ولی فقیه رمز پیروزی ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: اطاعت از ولایت فقیه رمز پیروزی و سربلندی ملت مسلمان ایران در عرصه‌های حساس است.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ عزت الله عظیمی در یادواره ۳۰۰ شهید شهرستان صحنه با اشاره به ایثار شهدا اظهار داشت: شهیدان در دورانی که اسلام مظلوم واقع شد به یاری این دین عزیز شتافتند و در دوران استبداد رژیم شاهنشاهی اسلام را زنده کردند.

سرهنگ عظیمی با اشاره به بصیرت و دلاوری رزمندگان ایران اسلامی گفت: اگر روزهای دفاع مقدس را مرور کنیم به شگفتی و حماسه عظیم جوانان رشید و دلاور این مرز و بوم خواهیم رسید.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: آن زمان همه دنیا دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما ملت شریف ایران با دست خالی در مقابل  دشمن ایستاد.

وی اطاعت از رهبر کبیر انقلاب را رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران رهبری امام خامنه‌ای نیز دشمن دست از  توطئه و آشوب علیه نظام مقدس ایران بر نداشته و با هجمه فرهنگی به جنگ با اعتقادات ما آمده اما به لطف خداوند در این عرصه نیز پیروز هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای والامقام دانست و افزود: اگر ایثار و خون پاک شهدا نبود کشور دستخوش حوادث بسیاری می شد.

ارسال نظرات