مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛

قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل قول مساعد برای حمایت از فستیوال ورزش های زمستانی در خلخال را داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۰۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل به نقل ازازناو، ایوب بهتاج در نشست با فرماندار خلخال در جلسه بررسی مشکلات ورزشی خلخال قول مساعد برای حمایت از ورزش های زمستانی خلخال در بهمن ماه امسال را داد.

ایوب بهتاج با اشاره به پروژه های نیمه تمام روستایی ورزش وجوانان در شهرستان خلخال گفت: تلاش خواهیم کرد با مساعدت فرماندار شهرستان و تخصیص اعتبارات پروژه نیمه تمام روستای طولش که از هشت سال گذشته آغاز شده به پایان برسد.

وی همچنین از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی زورخانه ای علی ابن ابیطالب (ع) خلخال خبر داد وگفت: ما منتظر تخصیص ها هستیم و با ابلاغ تخصیص ها و پیمان سپاری این پروژه ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به غیر از روستاهای پرجمعیت در استان در بیشتر روستاهای کم جمعیت سالن های ورزشی رکود داشته و استقبال خوب از این سالن ها نمی شود .

بهتاج در خصوص قول مسئولین در خصوص تامین زمین برای قهرمانان پارالمپیک در شهرستان خلخال و بیله سوار نیز گفت: در دهه فجر امسال با مساعدت مسئولین اجرایی استان و همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان این زمین ها به این قهرمانان در خلخال وبیله سوار اهدا خواهد شد.

وی ظرفیت ورزشی شهرستان خلخال را متنوع و وسیع خواند و گفت: در کنار این ظرفیت ورزشی متاسفانه ما هیچ حمایتی از سوی بخش خصوصی از ورزش نداریم و سمن ها نیز در این شهرستان غیرفعال و عملا تعطیل است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار