حسنی با اعلام اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف آشنایی و معرفی داشته‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور در حوزه گردشگری برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۳۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه استان‌ها به هفت منطقه تقسیم شدند، بیان کرد: امسال نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از حالت غرفه‌ای خارج شده و چیدمان غرفه‌ها در قالب منطقه‌ای با توجه به مسیرهای گردشگری است.

مهران حسنی اظهار کرد: جلسه مشورتی و هم‌اندیشی معاون گردشگری منطقه دو کشور«استان‌های مازندران، تهران، قم، البرز و گیلان» در ارتباط با دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که به‌عنوان مهم‌ترین رویداد گردشگری در نوشهر برگزار شد.

وی افزود: تفاوت برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با دوره‌های قبل در این بوده که امسال استان‌ها به‌صورت منطقه‌ای در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

این مسؤول تصریح کرد: در این جلسه مشورتی مسائلی از جمله چگونگی چیدمان و طراحی داخل غرفه‌ها و تعیین گروه‌های آئینی با توافق اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسنی با اعلام اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف آشنایی و معرفی داشته‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور در حوزه گردشگری برپا می‌شود، یادآور شد: افرادی که تمایل دارند در حوزه گردشگری ورود پیدا کنند که تشویقی برای حضور آنان خواهد بود.

وی در پایان گفت: در حوزه نمایشگاهی تمام تلاش‌مان این است با توجه به اهداف نمایشگاه ذهنیت‌سازی را برای بازدیدکنندگان به نحو احسن به نمایش بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها