حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی - اسلام آبادغر ب؛
کارگاه تقویت هسته های روشنگری به همت حوزه شهید بهشتی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۷۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، کارگاه آموزشی تقویت هسته های روشنگری درمحل حوزه  مقاومت بسیج شهید بهشتی با حضور فرماندهان و مسئولین فرهنگی اجتماعی پایگاهها برگزار شد.

در این جلسه  پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید برادر "مهدی شریفی" فرمانده حوزه شهید بهشتی ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین و مهمانان برنامه بر همت فرماندهان و مسئولین فرهنگی پایگاهها در خصوص برنامه های فرهنگی محله و یا روستا استحفاظی خود تاکید داشتند،ایشان در ادامه تقویت هسته های روشنگری و جلسات مکرر و بررسی موضوعات خاص و برآورد شده حوزه استحفاظی را خواستار و آن را بسیار مثمر ثمر دانستند.

در ادامه بر نامه "قدرت محمودی" معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب و سپس "محسن محمدی" مسئول اسبق فرهنگی اجتماعی ناحیه در خصوص برنامه های فرهنگی و تقویت هسته های روشنگری به ایراد سخنرانی پرداخت.

 محمودی در ابتدا ضمن اشاره به  لزوم برآورد فرهنگی محله یا حوزه  استحفاظی، کار فرهنگی رابسیار شیرین توصیف و علاقه ، صبر ، حوصله و پشتکار را لازمه آن دانستند، در پایان برنامه حاضرین سوالات خود را مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات