حوزه یک شهری شهید باکری آذربایجان غربی
نشست صمیمی فرماندهان سابق و فعلی بسیج عصر روز دوشنبه مورخه ۹۵/۱۰/۱۳ در محل حوزه یک شهید حمید باکری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۹۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، این نشست با حضور ۲ نفر از فرماندهان سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و ۴ تن از فرماندهان سابق حوزه و تعدادی از فرماندهان سابق پایگاههای بسیج و بسیجیان موثر حوزه استحفاظی یک شهری برگزار شد.

 "قلیزاده" فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه طی سخنانی بسیج را متعلق به پیشکسوتان دانست و فرماندهان پیشکسوت بسیج را نمونه و الگو برای جوانان و فرماندهان فعلی پایگاه ها و حوزه ها توصیف کرد و خاطرنشان کرد باید به نحوی عمل شود که پیوند بین این دو نسل مستحکمتر شود.

وی عزت وسرافرازی ملت ایران را مرهون زحمات بسیجیان پیشکسوت عنوان کرد وگفت: "هدایت ورهبری داهیانه امام (ره) و اطاعت محض بسیجیان در سال های اوایل انقلاب دو اصل اجتناب ناپذیر پیروزی مسلمانان در همه برهه هاست".

قلیزاده افزود: "تنها تلاش و کوشش بسیجیان پیشکسوت کافی نیست بلکه انتقال تجربیات وداشته ها و دستاوردها که به خاطره تبدیل شده است یکی دیگراز وظایف بسیجیان پیشکسوت می باشد".

 "اخریان" یکی از فرماندهان سابق حوزه یک نیز در سخنانی از تمامی بسیجیانی که در زمان خویش در خدمت سازمان بسیج مستضعفین بوده ودر راستای اعتلای فرهنگ بسیج وانتشار آن در تمامی سطوح جامعه زحمت کشیده اند قدردانی نمود وتصریح کرد: "مشکلات ومسائلی که کشورهای اسلامی درحال حاضر با آن مواجه هستند بخاطر تعلل وسستی آن در عمل ننمودن به تشکلهای مردمی است و اگر بنا به فرموده امام راحل هسته های مقاومت مردمی در این کشورها تشکیل می یافت و اراده عمومی برای حفظ اسلام ومیهن خویش به کارگرفته می شد امروز شاهد مشقتها و ناروائی ها برای این ملتها نمی شدیم".

در ادامه حضار ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص تهدیدها و فرصتهای بسیج ، چالشهای پیش رو ، نحوه جذب جوانان به پایگاههای بسیج و ... از اینکه چنین فرصت خوبی برای ابراز نظر و نقد برنامه های بسیج به وجود آمده است از برگزار کننگان تقدیر و تشکر نمودند.

اتهای پیام/ج

ارسال نظرات