خبرهای داغ:

اختتامیه کلاسهای تکمیلی 45 روزه بسیجیان عشایری کرمانشاه برگزار شد

کلاسهای آموزشی (تئوری) دوره تکمیلی 45 روزه بسیجیان به تعداد 120 نفر به اتمام رسید و جلسه اختتامیه در محل حوزه مقاومت بقیه الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۳۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، " یدالله باهنر" فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله در بخش دورود فرامان کرمانشاه، گفت: صبح امروز کلاسهای آموزشی (تئوری) دوره تکمیلی 45 روزه بسیجیان به تعداد 120 نفر به اتمام رسید و جلسه اختتامیه در محل این حوزه برگزار شد.

وی برنامه های اجرایی در این دور آموزشی برای بسیجیان را تشریح کرد و افزود: در اين دوره، 16 ماده درسي از دروس نظامي در كلاسها به صورت تئوري توسط مربيان ارائه شد كه تأثير زيادي در افزايش دانش و معلومات بسيجيان از بعد معلومات نظامي  داشت.

باهنر اظهار داشت: از جمله دروس مهمی كه در كلاسهاي تئوري براي بسيجيان تدريس مي شود تاكتيك، رزم انفرادي، جنگ افزار و مباحث عقيدتي و سياسي روز مي باشد. دوره 45 روزه 30 روز آن به كلاسهاي تئوري اختصاص داده شده و 15 روز آن آموزش عملي مي باشد.

در این مراسم فرمانده حوزه با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) نکاتی در خصوص سالگرد 9 دی و بصیرت ملت ایران در مقابله با نیات پلید فتنه گران ایراد نمودند و حضور شجاعانه بسیجیان با بصیرت را، لازم در عرصه های مهم و مختلف نظام و انقلاب دانست.

در پایان این دوره هدایایی به نفرات اول تا چهارم تیراندازی و افرادی که در همه کلاسها حضور فعال داشتند تقدیم گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار