خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

گرانی و بیکاری مشکلات مردم را دوچندان کرده است/ بارها گفتیم دیرکرد حرام است ولی ترتیب اثر داده نشد

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم گلایه‌های بسیاری در خصوص دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها دارند و با وجود اینکه بارها گفته‌ایم که دریافت دیرکرد حرام بوده و ربا است، ولی ترتیب اثری داده نشده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
گرانی و بیکاری مشکلات مردم را دوچندان کرده است/ بارها گفتیم دیرکرد حرام است ولی ترتیب اثر داده نشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار دادستان کل کشور با اشاره به اینکه قوه قضائیه از ارکان مهم کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: قوه قضائیه در برخوردهای قضایی عملکرد شفافی داشته است.

وی ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید نسبت به شناسایی ریشه‌های آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام داشته باشید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه یکی از دلایل گسترش اعتیاد در جامعه مسئله اشتغال است، خاطرنشان کرد: ضرورت بهبود وضعیت معیشت در کشور از مسائل مهمی است که باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت امنیت در کشور اظهار کرد: امنیت ایران در وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به کشورهای دیگر قرار دارد و این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه عدالت از نیازهای ضروری در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسئله عدالت از مسائلی است که به صورت تمام در جامعه محقق نشده است و باید برای تحقق هرچه بیشتر عدالت در جامعه تلاش شود.

وی به گرانی اجناس در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از مردم با مشکلات مالی روبه رو هستند و گرانی مشکلات آن‌ها را دو چندان کرده است که باید مسولان برای حل مشکل گرانی برنامه داشته باشند.

این مرجع تقلید به دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها اشاره کرد و گفت: مردم گلایه‌های بسیاری در خصوص دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها دارند و با وجود اینکه بارها گفته‌ایم که دریافت دیرکرد حرام بوده و ربا است، ولی ترتیب اثری داده نشده است.

وی ضرورت حفظ وحدت در بخش‌های مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ وحدت از مسائل مهم در جامعه اسلامی است و باید جریانات کشور به این مسأله اهمیت دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار