خبرهای داغ:
عضو تشکل سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم گفت: غبارهای فتنه تا اندازه‌ای کنار رفته است، اکنون روزهای تلخ و نگران‌کننده سال 88 را به یاد داریم و همیشه ملجأ و امید ما به مرجعیت بصیر بود.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۷۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
غبارهای فتنه کنار رفته ولی امواج فتنه تمام نشده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی عباسی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: با بیداری و بصیرت ملت و درایت رهبری فرزانه فتنه خنثی و ناکام ماند، البته نباید از نقش حوزه‌های علمیه، اساتید، فضلای انقلابی و شخصیت‌های مؤثر حوزه و به ویژه مرجعیت بصیر غافل ماند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله نوری همدانی به عنوان اسوه و الگوی مرجعیت بصیر و همراه با نظام و انقلاب هستند.

عضو تشکل سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز ماجرای فتنه 88 روشن‌تر شده و غبارهای فتنه تا اندازه‌ای کنار رفته است، گفت: در آن دوران حضور ملت و خواص برای خنثی کردن این توطئه نیاز بود، روزهای تلخ و نگران‌کننده سال 88 را به یاد داریم و همیشه ملجأ و امید ما به مرجعیت بصیر بود.

 وی خاطرنشان کرد: هنوز امواج فتنه تمام نشده و آثار و تبعات و نتایج حاصل از این ماجرا همچنان ادامه دارد و به این دلیل لازم است حوزه با هوشیاری و رصد حوادث و توطئه‌هایی که برای آینده طراحی شده، به نقش، رسالت و مأموریت خود عمل کند.

عباسی عنوان کرد: پاسداشت این ایام و یوم‌الله 9 و 19 دی پاسداشت بصیرت و رسالت حوزه در نگهبانی از مسیر انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدالمجید مقامی عضو تشکل سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با اشاره به نقش حوزه در دوران کنونی اظهار کرد: طلاب باید علاوه بر درس و بحث به ترویج مکتب اسلام در سطح بین‌الملل بپردازند و در این زمینه نباید بی‌تفاوت باشند.

وی خاطرنشان کرد: آزادی حلب از جمله موارد پیروزی بود که به اندازه آزادی خرمشهر دارای اهمیت است، بنابراین باید به آن توجه لازم صورت گیرد و حوزه انقلابی باید در این مسئله ورود پیدا کند و بتواند با تحلیل جامع به بررسی حوادث بپردازد.
ارسال نظرات