خبرهای داغ:
دبیر ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم:
دبیر ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد بنا داریم نخستین کنگره شهدای روحانی مدافع حرم عراق را در نجف برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۸۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کنگره شهدای روحانی مدافع حرم عراق برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسین استاد آقا ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت یک ساله ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم اظهار کرد: جمعیت زیادی از مدافعان حرم از قم هستند که بر اساس مأموریت به مناطق مربوطه،‌ اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 250 شهید در قم دفن شدند که شامل شهدای ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و عراقی هستند.

دبیر ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم با بیان اینکه نهادهای رسمی وظایف خود را در این زمینه انجام دادند، گفت: مانند دوران دفاع مقدس بخش‌های دیگر نیز باید وظایف خود را به دلیل گستردگی نیازها انجام دهند، با رصد و بررسی مشخص شد، اکثر خانواده‌های شهدای افغانستانی ساکن قم هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیازهای این خانواده‌ها متفاوت بود و جمعی به ارائه خدمات درمانی، معیشت، مسکن و تحصیل فرزندان این شهدا اهتمام دارند.

استادآقا عنوان کرد: تاکنون با 105 خانواده شهدای مدافع حرم دیدار داشتیم و هیأت‌هایی به این منظور تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در بین شهدا 35 شهید روحانی مدافع حرم نیز وجود داشتند، گفت: کنگره شهدای روحانی مدافع حرم با هماهنگی بین همه دستگاه‌ها در مهر ماه برگزار شد.

دبیر ستاد مردمی تکریم خانواده‌های مدافعان حرم استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون 80 نفر روحانی شهید مدافع حرم در عراق نیز مورد شناسایی قرار گرفته که از کربلا و نجف اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد و پیگیری‌های انجام شده بنا داریم نخستین کنگره شهدای روحانی مدافع حرم عراق را در نجف برگزار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها