تله فیلم " کیمیا" تولید سیمای مرکز زنجان، موفق شد در جمع آثار راه یافته به مرحله مسابقه هفتمین جشنواره فیلم عمار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۸۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تله فیلم " کیمیا" به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی در شبکه اشراق تهیه و تولید شده و ساعت30/19دقیقه امروز در سینما فلسطین اکران می شود.

در این تله فیلم ، کیمیا دختر بچه ای است که تاکنون دوبار جراحی کرده وهنوز پاهایش توان ایستادن ندارد، در موازات آن حاج یوسف تمام همت خود را جمع کرده و کارخانه ی دیگرش را خرید، کار این دو کارخانه تولید روی است. بعد از خرید کارخانه ی دوم، ناگهان قیمت جهانی روی بشدت سقوط می کند و همه کارخانه داران متواری می شوند، ولی حاج یوسف تصمیم می گیرد که بماند و ادامه دهد این مسیر با پیوند عاطفی وی با کیمیا، دختر یکی از کارگران کارخانه رویدادهای اصلی فیلم نامه را شکل می دهد.

ترسیم روحیه خودباوری و احساس اعتماد عمومی نسبت به توانائی های ملی،ارائه الگوهای فداکاری تلاش و بیان خدمات بزرگان و مفاخر جامعه،ترغیب نسبت به محرومیت زدائی از جامعه، تبیین همسویی اتکا به خود با توکل بر خداوند ومعرفی کارآفرینان متعهد و فعالان اقتصادی که به زندگی ساده قناعت می کنند از دلایل هیات داوران برای انتخاب این اثر تلویزیونی است.

ارسال نظرات