9 سیستم مجهز به اینترانت شباب به مدارس سروآباد اهدا شد

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت: به همت بسیج دانش آموزی سپاه سروآباد تعداد 9 سیستم مجهز به اینترانت شباب به صورت رایگان به مدارس شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۰۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفر غفاریان اظهار کرد: به همت سازمان بسیج مستضعفین کشور که  به صورت رایگان تعداد 9 سیستم به بسیج دانش آموزی سپاه سروآباد تحویل داده شده بود، با همکاری آموزش و پرورش در شناسایی مدارس بزرگ سطح شهرستان سروآباد این سیستم ها که مجهز به اینترانت شباب بودند، به این مدارس اهدا شد.

 

وی به پیشرفت فناوری اطلاعات، گسترش علوم رایانه ای و نیاز دانش آموزان به فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باتوجه به افزایش هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی که بیشتر برای گمراه کردن دانش آموزان و دانشجویان کشور است، استفاده از شبکه اینترانت شباب که عاری از هر گونه تاثیرات منفی است و می تواند توطئه های دشمنان را در عرصه فضای مجازی خنثی کند در دستور کار بسیج دانش آموزی سپاه قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد با بیان اینکه سیستم های اینترانت شباب در سطح دبیرستان های شهر سروآباد و روستاهای بزرگ شهرستان شامل پایگلان، بیساران و دزلی توزیع و نصب و راه اندازی شدند، افزود: کار تجهیز سایر دبیرستان های بزرگ شهرستان سروآباد به اینترانت شباب در آینده انجام خواهد شد.

 

غفاری با اشاره به رایگان و نامحدود بودن استفاده از شبکه اینترانت شباب برای تمامی دانش آموزان دبیرستان خاطرنشان کرد: سیستم شبکه اینترانت شباب دارای سرویس های موتور جستجو، سامانه پیامکی، سامانه مکاتبات، وبلاگ، سامانه گفت و گوی متنی و تصویری، منابع علمی و تخصصی، شبکه های اجتماعی، سایت ساز، پست الکترونیک، تالار گفتمان، آموزش مجازی و بانک عکس و فیلم است.

ارسال نظرات