از علاقمندان به هنر سنتی تذهیب دعوت می شود

در گلستان میهمان "نقش و نگار" باشید

فرهنگسرای گلستان میزبان علاقمندانی است که برای بازدید از نمایشگاه نگارگری تذهیب و تشعیر با عنوان "نقش و نگار" به نگارخانه این فرهنگسرا مراجعه می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۳۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان،  دهم تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای گلستان مجموعه آثاری از بهناز فاتح فارغ التحصیل رشته نگارگری دانشگاه شاهد  به نمایش در می آید.

در نمایشگاه نگارگری تذهیب و تشعیر 18 اثر حاصل تلاش های بهناز فاتح در خلق آثار زیبا به سبک نقاشی ایرانی با تکنیک گواش و آبرنگ در ابعاد ۶۰ در ۸۰ و ۳۰ در ۴۰ به نمایش در می آید.

هدف از برگزاری نمایشگاه نگارگری نقش و نگار معرفی این هنر اصیل ایرانی و جذب مخاطبین و علاقمندان به این رشته هنری است. بازدیدکنندگان در نمایشگاه نقش و نگار شاهد نمایش آثار نفیس های قرآنی و تصویرگری کوتاه ادبی همچون همسایه نظامی به سبک و سیاق قدما باشند.

گفتنی است بهناز فاتح مدرس رشته های نگارگری تذهیب و تشعیر، گل و مرغ است که آموزش نقاشی کودک و طراحی سنتی، فعالیت برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی و شرکت در نگارگری را در کارنامه کاری خود دارد.

از علاقمندان به تماشای این نمایشگاه تخصصی دعوت می شود 17 تا 23 دی ماه از ساعت 9 تا 18  به نگارخانه فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
ارسال نظرات