خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات در یادواره شهدای زیرکوه:

70 درصد مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم ها ندارد

حجت الاسلام مصلحی گفت: با اعتقاد محکم می گویم امروز شهدا در مسیر انقلاب مدیریت می کنند وانقلاب را جلو می برند و البته خرابکاری های ما را هم تحمل می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۴۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مصلحی در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان زیرکوه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق دهد تا در مسیرولایت و مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم و خداوند متعال پایان عمر ما را در این مسیر و با شهادت در راه خودقرار دهد.

وزیر سابق اطلاعات خاطر نشان کرد:آنچه قابل توجه است این است که شهدا در مسیری که جان داده اند زنده مدیریتی هستند و مسیر و راه خود را مدیریت می کنند.

وی با بیان اینکه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بعد از هزار و چند سال هنوز راه خود را مدیریت می کند، تصریح کرد: اینکه می بینید یک جمعیت 25 میلیونی در ایام اربعین به سمت کربلا حرکت می کند و در مسیر حرکت به دنیا پیام می دهد همه به برکت مدیریت امام حسین است و در این مسیر برای ظهور امام زمان زمینه سازی می کند که همه اینها از ثمرات انقلاب اسلامی است.

مصلحی با بیان اینکه هدف اول امام راحل (ره) ایجاد حکومت اسلامی بود ،ادامه داد: این مسیر ،مسیری نیست که دشمن ساکت بنشیند بلکه دست های نفوذ و فتنه های مختلف را به کار گرفته و 38 سال است استکبار انواع و اقسام فتنه ها و توطئه ها که هر کدام به تنهایی قادر به از پای در آوردن یک حکومت مستحکم ریشه دار است را بر علیه انقلاب طراحی کرده است و آرام نمی نشیند.

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت:همه دنیا با همه هستی از اروپا و آمریکا گرفته تا کشورهای منطقه و آل سعود و مجموعه های مختلفی که در منطقه منافعشان را در معرض خطر می بینند همه در طول این 38 سال دست به دست هم داده اند و اجازه ندادند به راحتی این اتفاق بیفتند.

وی خاطرنشان کرد:در 8 سال جنگ تحمیلی همه استکبار دست به دست هم داده بودند برای مقابله باانقلاب اسلامی ایران و حمایت از صدام و فقط در یک نمونه کشورهای حوزه خلیج فارس بیش از 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند که 40 میلیارد دلار آن فقط توسط آل سعود کمک شده بود.

مصلحی گفت:بیش از 5 سال است که اروپا،آمریکا،کشورهای منطقه و آل سعود با دلار ،دینار و همه هستی به میدان آمده است و می گوید بشار اسد باید برود اما مقاومت در منطقه ایستاده و می گوید بشار باید بماند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد:این امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی به وجود آن افتخار می کنید،هزینه دارد و برای به دست آوردن آن هزینه سنگینی داده ایم و شهید ها داده ایم تا به این امنیت رسیده ایم.

وی تصریح کرد:امروز اتفاقاتی که در منطقه می افتد به حول و قوه الهی حلب آزاد می شود و کشورهای یمن و دیگر کشورها در مسیر انقلاب اسلامی قرار می گیرد و بیداری اسلامی در دنیا اتفاق می افتد.

مصلحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ،بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان از اهداف امام راحل (ره) بود،گفت:به حول و قوه الهی همه این اهداف در حال شکل گرفتن است.

شهدا انقلاب را مدیریت می کنند

وزیر سابق اطلاعات اذعان داشت:با اعتقاد محکم می گویم امروز شهدا در مسیر انقلاب مدیریت می کنند وانقلاب را جلو می برند و البته خرابکاری های ما را هم تحمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره ها یک حرکت بسیار ارزشمند و بزرگ است ،گفت:برگزاری یادواره شهدا یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و باید مانند ایام محرم و صفر پرشور برگزار شودواین مسیر باید ادامه پیدا کند و تعطیل بردار نیست.

مصلحی اذعان داشت:ویژگی ناب و خاص شهدا،این است که شهدا در محاسبات خود در راه و مسیری که انتخاب کردند اشتباه نکردند.

دشمن با پروژه نفوذ به دنبال انحراف افکار و محاسبات است

وی ادامه داد:دشمن با پروژه نفوذ طی یکی دو سال گذشته برای قرار دادن انقلاب در مسیر انحرافی و منحرف کردن انقلاب به دنبال این است تادر سه حوزه مسؤولان،نخبگان و مردم ،فضایی بوجود آورد که این سه مجموعه در محاسبات خود دچار اشتباه شوندو در این سه حوزه می خواهد در دورن نظام اشتباه محاسباتی صورت گیرد.

مصلحی با بیان اینکه اولین اقدام دشمن ایجاد فضای ترسناک در جامعه است،بیان داشت:رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در این چند سال اخیر هر وقت درباره ایران حرف زدند حرفشان این بود که گزینه نظامی روی میز است و هدفشان ترساندن مردم بود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اشتباه محاسباتی تنها برای مردم نیست بلکه برای مسؤولان هم هست،خاطرنشان کرد:در جریان مذاکرات هسته ای هم گاهی مسؤولان مذاکره کننده ما در تصمیم گیری دچار اشتباه محاسباتی می شدند.

70 درصد مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم ها ندارد

مصلحی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور،گفت:اگر ما دچار تحریم هستیم و می گویند دلار نمی توانیم جابجا بکنیم ،پس این همه ماشین آخرین سیستم با قیمت میلیاردی چه جوری وارد کشور شده است و در گوشه و کنار همه شهرها دیده می شود.

وی تاکیدکرد:چرا دلاری که برای وارد کردن این ماشین های آخرین سیستم هزینه شده و زندگی اشرافی را بوجود آورده است برای خرید مواد اولیه کارخانه ها هزینه نمی شود تا این همه کارگر بیکار نشوند؟

وزیر سابق اطلاعات اظهارداشت:اقدام دیگر دشمن برای اشتباه محاسباتی ما این است که کاری می کند که ما نسبت به امدادهای غیبی وعنایات الهی غافل شویم و اگر امدادهای خداوند نبود ما وضعیتمان از امروز به شدت بدتر بود.

مصلحی ادامه داد:شهادت را انتخاب کردیم برای اینکه یاد خدا زنده بماند و توجه ما به خدا بیشتر باشد ولی متاسفانه از یاد خدا غافل می شویم و عنایت الهی را فراموش می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار