خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه خطاب به وزیر سابق اطلاعات گفت: سلام گرم مردم این شهرستان را به مقام معظم رهبری برسانید و به ایشان بفرمائید مردم شهرستان زیرکوه مشتاقانه خواستار سفر معظم له به استان خراسان جنوبی و بویژه شهرستان مرزی زیرکوه هستند.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سه شنبه 14 دی ماه با حضور حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات کشور، حجت الاسلام نوفرستی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان،ائمه جمعه زهان ، اسفدن، حاجی آباد، فرماندار شهرستان و با حضور گسترده مردم و مسؤولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان زیرکوه، به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) زیرکوه و شهرداری حاجی آباد، یادواره 52 شهید بخش مرکزی شهرستان زیرکوه در مسجد فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد برگزار شد.

امام جمعه زیرکوه در این مراسم خاطرنشان کرد: اگر چه خشک سالی ها و زلزله های متمادی مردم شهرستان زیرکوه را با مشکلات زیادی مواجه کرده است اما ولایت مداری و وحدت و انسجام دو شاخصه مهم مردم شهرستان مرزی و محروم زیرکوه است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا خطاب به وزیر سابق اطلاعات گفت: در خواست ما این است که سلام گرم مردم این شهرستان را به مقام معظم رهبری برسانید و به ایشان بفرمائید مردم شهرستان زیرکوه مشتاقانه خواستار سفر معظم اله به استان خراسان جنوبی و بویژه شهرستان مرزی زیرکوه هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) زیرکوه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: در این یادواره یاد و خاطر 52 شهید بخش مرکزی شهرستان زیرکوه گرامی داشته شد.

مصطفی احمدی خاطرنشان کرد: این یادواره با این هدف برگزار شد که اعلام کنیم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهادت تنها عنصری است که ما را به خداوند، پیغمبر و نسل های آینده وصل می کند و باید این یادواره ها را به گونه ای پیش ببریم که همه احساس کنند در مراسم گرامی داشت یک اسطوره شرکت کرده اند.

احمدی اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم یک بستر برای شهدا فراهم کنیم چون شهدا بهترین و شایسته بهترین ها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها