حسین آذین در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
آذین تاکید کرد: ردپایی از این پول‌های کثیف را بین افرادی که از نزدیکان رئیس جمهور و در این قضیه دخیل هستند می‌توان مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۷۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
حسین آذین نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات رئیس دستگاه قضا مبنی بر کمک مالی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی آقای روحانی و در واکنش به اظهارات مکرر گذشته برخی مسئولین دولتی درباره بحث مبارزه با فساد گفت: علی‌رغم بیان چنین اظهاراتی از سوی برخی آقایان اما شاهد هستیم که پای خودشان در برخی جاها گیر بوده است.
 
آذین در توضیح این مطلب اظهار داشت: سیاست دولت و اطرافیان آن یک سیاست عوام فریبانه است که از شعارهایی استفاده می‌کنند که این شعارها مورد مقبول همگان است اما در عمل، تفکر و اعتقادشان چیز دیگری است و در بیان و اظهار مطالب صداقت وجود ندارد و به بیانی دیگر دولت یک سیاست غیرشفافی را در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کند؛ به عنوان نمونه اظهارات چندسال پیش وزیر کشور درباره ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست بود.
 
وی افزود: اکنون باید با صداقت اعلام کنند که چرا ستاد انتخاباتی رئیس جمهور از بابک زنجانی پول دریافت کرده و این اصلا خوب نیست که در نظام جمهوری اسلامی از سیاست‌های ریل نادرست و غیراسلامی استفاده می‌شود و چنین پول‌های کثیفی به عرصه سیاست راه می‌یابد، لذا چنین اقدامی محکوم است اما در خود دولت که چنین اتفاقی می‌افتد بیانگر بی‌صداقتی دولتی است که خود را دولت راست‌گویان می‌نامید.
 
نماینده سابق مجلس گفت: با این‌گونه اقدامات شاهد ایجاد علامت سوال هایی در ذهن مردم هستیم که یکی از این سوال ها این است که آیا صلاحیت رئیس جمهور با چنین اقدامی که صورت گرفته خدشه‌دار نمی‌شود؟ و اینکه کسی که به این صورت از این روند و از این نوع پول‌های کثیف استفاده می‌کند آیا می‌تواند اقدامات و کارهای او ضمانت اجرایی داشته باشد؟
 
آذین تاکید کرد: ردپایی از این پول‌های کثیف را بین افرادی که از نزدیکان رئیس جمهور و در این قضیه دخیل هستند می‌توان مشاهده کرد و این موضوع نشان می‌دهد برخی از مسئولین اعتقادی به برخی مسائل ندارند به همین دلیل بحث دلسوزی و دفاع از نظام دچار چالش می‌شود و اساسا کسی که از این پول برای تبلیغات و آمدن در عرصه قوه مجریه استفاده می‌کند چطور این ضمانت اجرایی وجود دارد که این فرد در باقی مسائل نیز درست عمل کند و از نظام و ارزش‌ها دفاع کند.

ارسال نظرات