مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد

عزم و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی/ ملت ایران شایسته داشتن زندگی در تراز نظام اسلامی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به عزم و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۹۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غلامی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان در سالن غدیر پادگان شهید برونسی مشهد اظهار داشت: امروز ما در حوزه اقتصادی، در جنگ تمام عیار با دشمنان نظام هستیم. زمانی که دشمن نتوانست در جنگ نظامی و فرهنگی اهداف خود را پیش ببرد امروز در عرصه اقتصادی در تلاش است برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی ادامه داد: هدف دشمن از تحریم‌ ها ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت و ولایت است.

غلامی خاطر نشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما حتی نمی‌توانستیم سیم‌خاردار از کشورهای دیگر خریداری کنیم ولی توانستیم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی خود بر دشمن پیروز شویم و امروز که از امکانات و نیروی انسانی متخصص برخورداریم بدون شک با عزمی راسخ و جهادی خواهیم توانست پیروز جنگ اقتصادی شویم.

وی با تاکید بر اینکه  ملت ایران شایسته داشتن زندگی در تراز نظام اسلامی است، بیان داشت: این مهم در شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود و شکوفایی اقتصادی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان داشت: بسیج که از دستاوردهای نظام ولایت است و این توفیق را دارد که بعنوان امتداد دستگاه‌های اجرای کمک نظام و دولت باشد.

وی ادامه داد: بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی به دنبال مدل‌های صد دردصد ایرانی اسلامی است. مدل هر روستا یک محصول در اکثر نقاط کشور پیاده شده است و این مدل باعث می‌شود که اثر تحریم‌ها به مرور از بین برود.

غلامی در ادامه به عزم و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: پایدارترین واحدهای اقتصادی واحدهایی هستند که به وام‌های بانکی وابسته نیستند.

وی در پایان به گسترش فرهنگ و شیوه‌های تولید تاکید کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها