خبرهای داغ:
محمد حویزاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام پارک‌های هسته مرکزی شهر از کف پوش استاندارد و روشنایی مطلوبی برخوردار و قبل از آغاز سال جدید استاندارد سازی می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۰۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
شهردار آبادان افزود: متاسفانه برخی از پاک‌های شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و سعی می‌کنیم تا پارک‌ها را با نور‌پردازی و استفاده از شهردار آبادان از راه اندازی برج‌های روشنایی پارک 12 هکتاری و ترمیم و راه اندازی چراغهای پیاده رو بلوار شهید یاسینی خبر داد و اظهار داشت: در صدد هستیم روشنایی معابر شهر را ساماندهی و به حد مطلوب برسانیم.
وی به کاشت 200 اصله نخل و نهال در چهار نقطه میدان طیب تا فلکه فرمانداری، بلوار ولایت، منطقه شطیط، 20 متری الوانیه اشاره کرد و اظهار داشت: کاشت نهال کناکارپوس به طور کلی از چرخ کاشت شهرداری آبادان جمع و بجای آن از نخل و چند نوع درخت مقاوم در برابر گرما استفاده می‌شود.
وی به پیشرفت فیزیکی 98درصدی بازار مرغ و ماهی شهید ارغنده در منطقه احمد آباد اشاره کرد و افزود: این بازار از سه سال در مدت زمان 90 روز در حال تکمیل است و پس از انجام روشنایی آن به متقاضیان واگذار می‌شود.
شهردار آبادان گفت: با تکمیل این بازار علاوه بر ساماندهی فروشندگان ماهی و مرغ و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان بیکار شهر از ترافیک در خیابان‌های اطراف نیز جلوگیری می‌شود.
حویزاوی هدف از اجرای طرح شهردار محله، ارتقای سطح فرهنگ مشارکت و حس مسؤولیت‌پذیری شهروندان در عمران و آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: شهردار محله به عنوان واسطه و پلی میان مردم، شورای شهر و شهرداری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها