خبرهای داغ:
صحنه هنر نمایشی شهرستان طبس شب گذشته با اجرای تئاتر (باغ انگور) به کارگردانی «امیر رضا هنرمند» هنرمند جوان طبسی جانی تازه گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۴۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نمایش «باغ انگور» شب گذشته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس به روی صحنه رفت تا پس حدود ۳ سال رکود در صحنه های نمایشی، راهی برای ادامه جدی تر و مستمر این هنر در شهرستان باز کند.

صحنه هنرنمایشی شهرستان طبس شب گذشته با اجرای تئاتر (باغ انگور) به کارگردانی «امیررضا هنرمند» هنرمند جوان طبسی جانی تازه گرفت.

فعالیت جدی هنر نمایش در طبس از سال ۸۵ با نمایش بی بی گل به کارگردانی حسین نظری آغاز و با نمایش های (آخرین آدم آخرین آدم کش، ایستاده روی پاهایش، شبیه پدر،مصاحبه، اقلیما و تونل) ادامه یافت.

همچنین ۵ نمایش اقلیما، مصاحبه، ایستاده روی پاهایش، شبیه پدر و باغ انگور به جشنواره های استانی نیز راه یافتند.

)باغ انگور (نمایشی از زندگی همسر یک شهید است که در فضایی انتزاعی و ذهنی اتفاق می افتد و به مشکلاتی اشاره می کند که این زن با آن دست و پنجه نرم میکند. هرچند شاید این مشکلات فراگیری چندانی دربین همسران شهدا نداشته باشد اما این نمایش به گوشه هایی از عواقب و پیامد های غیر انسانی جنگ اشاره می کند که خواه ناخواه گریبانگیر قربانیان آن می شود.

)باغ انگور (با کارگردانی و نقش آفرینی هنرمندان طبسی و نویسندگی حسین ابراهیمی از فردوس به مدت سه شب در سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی طبس روی صحنه خواهد بود.

صحنه هنر نمایشی در طبس جان تازه گرفت/ اجرای تئاتر باغ انگور با هنرمندی امیر رضا هنرمند
ارسال نظرات
پر بیننده ها