خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اصلی‌ترین حرکت نظام سلطه در دنیا علیه ایران و جهان اسلام تعامل و دیپلماسی است، گفت: این روند را اوباما شروع کرد و گفت باید کاری کنیم که در ایران تغییر رفتار به وجود آید و انقلاب و اسلام را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۰۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

سردار محمدحسین سپهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه دیدار با کارکنان سپاه و تیپ 32 انصار الحسین(ع) همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای مدافعین حرم و اهل بیت(ع) به ویژه شهدایی که در استان همدان افتخار آفریدند و راه امام(ره) و راه شهدا را پیمودند، اظهار داشت: ما باید اهمیت و نقش و جایگاه سپاه پاسداران این نهاد مقدس را درحفظ انقلاب و پیروزی و آرمان‌های امام(ره) و شهدا یادآوری کنیم.

وی ابراز کرد: در بسیاری از روایات به ما وعده داده شده که این نسل زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر (عج) است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آنچه ما امروز در باب سپاه باید بدانیم این است که سپاه سنگر مستحکمی برای حفاظت انقلاب و یک حرکت جهادی است که مایه سعادت و خوشبختی ملت خواهد بود و ملت را به آرزوها و آرمان ها و خواسته‌های خود خواهد رساند.

وی افزود: آرمان‌های ما زمینه‌سازی برای حکومت ولی عصر(عج) و قرب الهی و زندگی عزتمندانه و الگوی راه شهدا و مبارزه با استکبار، رفاه، معیشت، استقلال و آزادی است.

سردار سپهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: این حرکت جهادی باید مردم را در زمینه فکری، هنری و .... به سعادت برساند و چشم انداز فرماندهی و مرجع تقلید ما این است.

وی ادامه داد: امروز دو اصل برای ساختار حکومت‌ها وجود دارد، قدرت دفاعی و قدرت اقتصادی که در هر حکومتی باشد ادامه می‌یابد که این مهمترین اصل در ایران است.

* سپاه در اوج فناوری و تولید علم در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه همچنان در اوج فناوری و تولید علم در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند و در کشتی سازی، بندرسازی و تولید قطعاتی در بخش‌های اقتصاد در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی ابراز داشت: اولین سرمایه اصلی سپاه برای پایه‌گذاری تکامل پیشرفت، ظهور حضرت عصر(عج) و تمدن اسلامی، تربیت انسانهای متمدن ، بصیر، آگاه و شهادت‌طلب و انقلابی است.

سردار سپهر با اشاره به تعالی‌سازی همه جانبه سپاه گفت: تعالی‌سازی همه جانبه سپاه با زیرساخت معنویت اساس کار سپاه و تربیت دینی پاسداران و معنوی سازمان و ساختار سپاه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات متعددی آمده که به ما وعده داده شده اگر به اعمال و وظایفمان رسیدگی کنیم زمینه ظهور زودتر فراهم می شود، بیان داشت: این تولید قدرت را می‌توانیم در جهان اسلام ببینیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: سپاه باید در تمام چالش‌ها همواره به عنصر معنوی متکی باشد و این خلأ را پاسداران باید با ایمان خود پر کنند.

* میدان معنویت میدان اصلی سپاه است

وی با بیان اینکه اگر معنویت در سپاه و در یکایک پاسداران موج نزند این ارزش یک پر کاه برای انقلاب ندارد، بیان داشت: پاسداری در سپاه تراز می خواهد که این تراز خودسازی است.

سردار سپهر در ادامه با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری افزود: میدان معنویت میدان اصلی سپاه است و فرار از آن شما را دچار عقوبت می‌کند تقوی، تدین، معنویت، بصیرت، ایمان، انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی باید در سپاه موج بزند، این اساس کار سپاه است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین حرکت نظام سلطه در دنیا علیه ایران و جهان اسلام تعامل و دیپلماسی است، ابراز داشت: این روند را اوباما شروع کرد و گفت باید کاری کنیم که در ایران تغییر رفتار به وجود آید و انقلاب و اسلام را کنار بگذارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: آمریکا به دنبال این است که مسائل هسته‌ای ایران را کنترل کرده و توان صدور انقلاب ایران را در کشورهای اسلامی از بین ببرد، از ارسال موشک برای کشورهای اسلامی جلوگیری کند و تضمین انتخابات آزاد در ایران به وجود آید.

وی در ادامه با بیان اینکه آنها اذعان دارند که ما باید کاری کنیم که تا 25 سال آینده امنیت اسرائیل را تضمین کنیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و این باور رهبری و قرآن در آیات اول سوره بنی اسرائیل است که در تفسیر نمونه هم به این مورد اشاره شده که بنی اسرائیل یک‌بار در صدر اسلام و بار دیگر در آخرالزمان مجازات می شود.

وی با بیان اینکه باور مقام معظم رهبری یک باور الهی است و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمن در فکر ارتباط با علما و روحانیون شیعی است و سعی دارد در حوزه‌های علمیه ایران نفوذ کند و برای زندگی و الگوی غربی در ایران تلاش می‌کند.

* کشور نیاز به تحول بزرگ در مدیریت اجرایی دارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که باید هوشمند باشیم، پاسداران ما باید در جریان انقلابی هوشمندانه رشد کنند که انقلاب آسیب نبیند.

وی با تأکید بر اینکه کشور نیاز به تحول بزرگ در مدیریت اجرایی دارد و مدیریت باید جهادی باشد، گفت: امروز شرایط بین المللی به نفع گفتمان جبهه امام(ره) و انقلاب در داخل کشور است.

سردار سپهر در همین خصوص گفت: ما در تحولات منطقه‌ای در جبهه مقاومت حلب به پیروزی رسیدیم و در داخل عراق، موصل و یمن نیز امیدواریم به پیروزی‌هایی دست یابیم.

وی با اشاره به عدم تحقق وعده‌های دولت و با بیان اینکه مردم از رویکرد دولت ناامید هستند، عنوان کرد: باید اقتصاد مقاومتی تحقق و قدرت تولید داخلی افزایش یابد و روی پای خود بایستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه گفتمان شهدا باید متمرکز شود و با خرد جمعی جلو برود، یادآور شد: امروز مهمترین شاخص و ویژگی، مدیریت و کارآمدی است.

وی با اشاره به اینکه امروز نقش سپاه این است که ببیند دشمن آشکار و نهان و خودی و غیر خودی کیست؟ ابراز داشت: ما سپاهی هستیم که باید انقلابی و متدین باشیم و مسائل معنوی را رعایت کنیم و حق را از باطل تشخیص دهیم.

سردار سپهر در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که کاری کنیم که پاسدار ظرفیت شهادت و ایثارگری با تمام وجود داشته باشد که اگر کوتاهی کنیم در دنیا و آخرت مورد غضب الهی قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات