خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۰۳۳۴۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
نشست فرهنگی بصیرتی با حضور پر شور بسیجیان خواهر و برادر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران در کانون جوانان بسیج برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست فرهنگی بصیرتی با اشار به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص انقلابی گری گفت: چرا مقام معظم رهبری با گذشت سی و چند سال از انقلاب هنوز نگران انقلابی گری هستند و دائم بر آن تاکید دارند؟ انقلاب ما در مقابل تمامی دشمنان تمام قد ایستاد. ایستادگی ملت ایران بسیار مهم است زمانی که یک انقلابی امامش را شناخت و با تمام وجود پشت سر رهبرش حرکت کرد می تواند دشمن را بشناسد و به ضربات دشمن به صورتی دقیق پاسخ دهد یک انقلابی تمام مظلومان و مجروحان جهان را از خود می داند و حتی برای برای نجات هم نوعش در دیگر نقاط جهان تلاش خواهد کرد همه اینها در روحیه انقلابی قابل طرح است همان گونه که انقلابیان ما در آن زمان امامشان را شناختند و چه مرد و چه زن با وجود تمام شکنجه ها در میدان ماندند و با صلابت جنگیدند.

وی با شاره به عملکرد امام خمینی(ره) در زمان انقلاب و انقلابی گری وی افزود: امام خمینی رضوان الله تعالی نیز با صلابت در کنار مردم در برابر ظلم ایستادگی کردند وی زمانی که قصد ورود به ایران را داشتند یارانش به او متذکر شدند که امکان هر گونه خطر جانی برای ایشان وجود دارد ولی امام اصرار بر این داشتند که باید به ایران باز گردم چون به ملت قول داده ام و اگر قرار بر مردن باشد در کنار ملت جان بدهم بهتر است، او با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند بطوریکه دشمن گفت: «تا زمانی که روح الله در ایران است دیگر نمی توان کاری کرد».

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به وقایع فوت امام رضوان الله و تشکیل جلسه مجلس خبرگان برای انتخاب رهبری خاطر نشان شد: پس از فوت امام(ره) مجلس خبرگان برای تعیین رهبری شورایی تشکیل و عقیده و نظر آنها بر این مبنا بود که پس از امام (ره ) کسی آنقدر کامل نیست که بتواند جای ایشان را پر کند و امر رهبری باید امری شورایی گردد ولی چند نفر از نمایندگان همچون آقای قریشی و شبستری با اشاره به فرمایش امام (ره) درخصوص اینکه:« سید علی خامنه ای می تواند رهبری خوب برای ملت ایران باشد». خواستار رای گیری در خصوص رهبری ایشان شدند و وی با اکثریت آرا به مدت یک سال به رهبری ایران منصوب شدند که پس از یک سال ایشان بنا به داشتن صلاحیت های عالی، رهبر همیشگی ملت ایران شده اند و ملت ایران تاکنون به طو ر مستمر پشت ایشان ایستاده اند که نمونه بارز آن حماسه عظیم 9 دی 88 می باشد. آیت الله نوری همدانی در فتنه 88گفته بود: «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است ». 9 دی روحیه شجاعت، دلاوری و اطاعت از رهبر را در ملت تقویت کرد .

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: دومین ویژگی انقلابی گری یک فرد انقلابی دشمن شناسی و دشمن ستیزی وی می باشد خداوند متعال نیز به دشمن شناسی در قرآن کریم اشاره کرده اند برای مثال در آیه 30 سوره بقره به موضوع سجده نکردن شیطان به حضرت آدم و حوا اشاره کرده است که اولین دشمن شما ابلیس است که امر به فحشا و بدی دارد. آمریکا نیز همچون شیطان است که باید او را شناخت رهبر انقلاب نیز تاکید داشته اند که دشمن شناسی ما باید قوی باشد چرا دولت فعلی سه سال است که سرگرم مذاکراتی شده است که تا کنون هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است در حالی که می توانست بجای آن به مردم خدمت کند این برجام برای ملت ما چه کرد ؟رهبرمان فرمودند:« این دولت و دولت گذشته نسبت به مذاکرات عجولند در حالی که من به این مذاکرات بد بینم » پس از دریچه برجام برای ما آب گرم نخواهد شد

وی افزود: آقای اوباما سال گذشته در مجلس خودشان گفته بود که ما سه راه داریم یک تحریم که دیگر بر روی ملت ایران پاسخ نمی دهد دومی حمله نظامی است که بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص نقشه نظامی ایران و نحوه دفاع آن ها در مقابل حمله ما نمی شود به گزینه حمله نظامی دست زد ولی با مذاکره می توان آن هارا خلع سلاح کرد که ایران در عمل به معاهداتش عجله کرد و قبل از موعد عمل کرد به طوری که آمریکا هنوز به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرده بود ما در تحریم موشکی دشمن، به اوج رسیدیم فریب دشمن را نمی خوریم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اوضاع کنونی سوریه اظهار داشت: ما باید در کنار سوریه در مقابل دشمنان بجنگیم برای اینکه سوریه در هشت سال دفاع مقدس ایران با وضع نداریش دوشا دوش ایران بود ما که اکنون دارا هستیم باید برای او جبران کنیم و بجای هشت سال ده سال بجنگیم تا بتوانیم هشت سال دفاع مقدس را برای آن ها جبران کنیم بهترین روش برای دفاع در مقابل دشمنان حمله به آنان است حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرموده اند هر که در مقابل اسرائیل بجنگد ما از او حمایت می کنیم.

ارسال نظرات