فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه از ویزیت رایگان 5 هزار و 264 نفر طی چهار روز در بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۵۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هدمزگان،ارسلان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان با اشاره به مراجعه تعداد زیادی از مردم از مناطق و روستاهای مختلف بندرلنگه به بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در روستای باورد، اظهار داشت: از 11 دی که این بیمارستان افتتاح شد تا پایان وقت کاری عصر دیروز، تعداد 5 هزار و 264 نفر از مراجعه کنندگان به این مرکز ویزیت شدند.

وی افزود: تاکنون در بخش‌های آزمایشگاه به تعداد 238 نفر، رادیولوژی 75 نفر، درمانگاه 2 هزار و 743 نفر، اتاق عمل 24 نفر، دندانپزشکی 818 نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: همچنین تعداد 818 نفر توسط پزشک متخصص دندانپزشکی، 105 نفر در بخش اورژانس برادران، 123 نفر اورژانس خواهران و 68 نفر از بانوان نیز نزد کارشناس مامایی نیز ویزیت رایگان شدند.

رستمی تصریح کرد: همچنین تعداد 1145 نفر دارو به صورت رایگان دریافت کردند و همچنین 243 نفر تاکنون سونوگرافی و 140 نفر بینایی و 35 نفر شنوایی‌سنجی انجام داده‌اند و مبلغ تقریبی 149 میلیون و 995 هزار و 916 تومان ارزش عملکردی این 4 روزه نیز محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی است، یادآور شد: صبح امروز از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 17 نیز پزشکان متخصص آماده ویزیت و ارائه خدمات به عموم مردم هستند.

گفتنی است، بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در 15 کیلومتری شمال بخش مرکزی بندرلنگه در روستای باورد توسط فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه برپا شده و در این بیمارستان کاملا مجهز اکیپی از پزشکان متخصص از جمله جراحی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، قلب جهت ویزیت بیماران حضور دارند و همچنین این بیمارستان به اتاق عمل مجهز، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و داروخانه نیز مجهز است که خدمات در این قسمت‌ها نیز رایگان ارائه می‌شود.
ارسال نظرات