سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان از آسیب‌های اجتماعی به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری نام برد و گفت: منویات معظم له در حوزه کاهش آسب‌های اجتماعی بر زمین مانده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۶۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد عصر امروز در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به نقش اساسی نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی باید این فریضه الهی به این‌گونه آسیب‌هاگره بخورد.

وی بیان‌داشت: محور جلسات آتی شورای اقامه نماز باید با محور آسیب‌های اجتماعی برگزار شود، این آسیب‌ها از مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است که متاسفانه آن‌گونه که باید، در جهت کاهش و یا رفع آنها اقدام مناسبی صورت نگرفته و منویات معظم له در این حوزه بر زمبن مانده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی سامانه سجام و ثبت‌نام یک‌هزار مبلغ و مبلغه در استان گفت: از این تعداد، 550 مبلغ و 450 مبلغه در استان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی فعالیت می‌کنند که رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در اولویت کار تبلیغی آنان قرار گیرد.

انصاری راد ادامه داد: با توجه به وجود این شبکه تبلیغی گسترده در هرمزگان به عنوان یکی از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی استان، آسیب‌های اجتماعی باید رصد و شناسایی شوند و در قالب نرم افزار و یا بروشور در اختیار این شبکه قرار گیرد.

وی تصریح‌کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان آمادگی دارد تا در جهت تامین ائمه جماعات مساجد فاقد امام جماعت اقدام کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: خروجی مناسب در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز نیازمند تبیین و تحکیم مبانی اعتقادی است.

وی با تاکید ب اینکه توجه به آموزه‌های اسلامی به‌ویژه نماز در عصر امروز می‌تواند بشر را از منجلاب فساد و تباهی نجات دهد گفت: فریضه الهی نماز در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ عملی از اعمال دینی و افعال عبادی با آن قابل مقایسه نیست.
ارسال نظرات