لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور :

دومین پیروزی پیاپی شهرداری اراک مقابل حریف گنبدی

مسابقه دو تیم والیبال شهرداری اراک و هاوش گنبد در مجموعه ورزشی امام خمینی اراک با پیروزی نماینده استان مرکزی به پایان رسید .
کد خبر: ۸۸۰۳۳۷۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ، مرکزی تیم والیبال شهرداری اراک عصر چهارشنبه 15 دی ماه 95 و در هفته شانزدهم از سری مسابقات لیگ برتروالیبال کشور که در سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، توانست با یک بازی خوب و تماشایی در مقابل تیم هاوش گنبد پیروز شود و با نتیجه ۳ بر یک امتیاز این بازی را از آن خود کند.

این بازی که با حضور تماشاچیانی که یک لحظه هم از تشویق تیم خود دریغ نکردند آغاز شد، این بازی در ست اول با رقابتی پایا پای و نزدیک به هم دنبال شد و در نهایت ‎شهرداری اراک با نتیجه ۲۵ ‎بر ۲۳ تیم هاوش گنبد را شکست داد.

ست دوم شهرداری اراک بازی را خوب آغاز نکرد و کمی از حریف خود عقب ماند که در ادامه توانست امتیازها را کم کند، اما در پایان، این ست را با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ به میهمان خود واگذار کرد تا هر دو تیم در ست‌شماری به نتیجه یک بر یک برسند.

اما در ست سوم شهرداری اراک هوشیارانه‌تر عمل کرد و با یک بازی خوب و منطقی و کمک تماشاچیان بی‌نظیر خود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ میهمان خود را با اختلاف ۵ امتیاز شکست دهد و ۲ ست را در مقابل یک ست به نفع خود کند.

گفتنی است در ست سوم علاوه بر حمایت و تشویق‌های پی در پی تماشاچیان اراکی، توپ گیری شهرداری اراک بسیار خوب بود و در پاس و سرویس‌ها نیز نسبت به هاوش گنبد برتری داشت که همین عوامل باعث پیروزی شهرداری در ست سوم در مقابل گنبد هاوش شد.

در ست چهارم نیز شهرداری اراک بازی را خوب آغاز کرد و حریف خود را با اختلاف جا گذاشت، همچنان تا پایان ست چهارم این اختلاف را توانست حفظ کند و در پایان این ست نتیجه را ۲۵ بر ۱۴ به سود خود به پایان برساند.

در پایان این دیدار تیم شهرداری اراک با نتیجه ۳ بر یک گنبد هاوش را شکست داد و میهمان خود را بدون کسب امتیاز راهی گنبد کرد.
ارسال نظرات