خبرهای داغ:
پرویز ایده پور گفت: آموزش و پرورش را اساس و زیربنای جامعه دانست و گفت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۷۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه،  پرویز ایده پور در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: توجه به آموزش و پرورش و معلمان به عنوان تأثیرگذارترین افراد بر جامعه و افکار عمومی، باعث تربیت بهتر دانش آموزان و ساختن آینده جامعه می شود.

 

وی ریشه بیکاری در کشور را ناشی از عدم آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان دانست و گفت: تا به این مهم توجه نشود روز به روز شاهد افزایش بیکاران در کشور خواهیم بود.

 

وی افزود: توجه به معلمان و معیشت آنان موجب تمرکز این عزیزان بر آموزش و تربیت درست و علمی دانش آموزان شده و دانش آموزان ما با اتمام تحصیلات بلاتکلیف نشده و به جرگه بیکاران کشور نخواهند پیوست.

 

ایده پور، با اظهار خرسندی از برگزاری آیین های تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور گفت: ما در این مراسم از 10 تا 20 درصد پذیرفته شدگان تجلیل می کنیم اما نمی پرسیم که چرا 80 تا 90 درصد شرکت کنندگان پذیرفته نشدند و وضعیت آنان چه می شود و این نقص بزرگی است که هیچ گاه برای رفع و درمان آن تلاشی نشده است.

 

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش پاوه، گزارش از آخرین وضعیت آموزشی، پرورشی و فضاهای آموزشی را ارایه کرد و گفت: در تعدادی از مدارس شهر مشکلات حقوقی و ملکی داریم که نیازمند همراهی و مساعدت ادارات برای رفع مشکلات آنها هستیم.

 

مختار برزگرد فر، به موفقیت های این مدیریت در زمینه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: شهرستان با 98 و چهار دهم درصد نرخ باسوادی در استان رتبه استان کرمانشاه را بخود اختصاص داده است.

 

در این جلسه مشکلات ملکی و حقوقی تعدادی از مدارس شهرستان بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات ارایه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار