خبرهای داغ:

برگزاري دوره آموزشي طلايه داران آمربه معروف و ناهيان از منكر ناحيه مقاومت بسيج امام علي(ع)

دوره آموزشي طلايه داران آمربه معروف و ناهيان از منكر ناحيه مقاومت بسيج امام علي(ع) با حضور جانشين سردارشاهوارپور در ستاد امربه معروف و نهي ازمنكراستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۹۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش مسئول اطلاع رساني روابط عمومي ستاد استان اين كارگاه در قالب چهار جلسه ٢ساعته در راستاي آموزش عملي و كاربردي شيوه هاي امربه معروف ونهي از منكر به جوانان دلسوز انقلابي و بسيجي برگزار شد.
تكيه برگزاركنندگان بر شيوه كارگاهي از اين جهت است كه اين آموزش با مشاركت آمران انجام شود تا تأثير بهتري در يادگيري و نهادينه شدن اين مفهموم عميق داشته باشد.
كهزادسروستاني جانشين دبيرستادامربه معروف و نهي از منكر استان خوزستان در ابتدا به شرح تشكيلات ستاد و قانون حمايت از آمران پرداخت و گفت: هر شخصي در حد توان خود بايد براي امربه معروف و نهي از منكر اقدام كند و اين فريضه براي رفع منكر مهارت و تخصص مي خواهد چرا كه به اين وسيله مي توانيم مشكلات فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي اسلام را مرتفع كنيم .
وي در ادامه ابراز داشت: تنها اجراي آن مهم نيست بلكه بايد زمينه سازي نيز وجود داشته باشد.

مسئول آموزش ستاد امربه معروف و نهي ازمنكراستان سرهنگ پاسدار حسين فالحي هدف از برگزاري اين دوره را برنامه ريزي و اجراي دقيق تر امر به معروف و نهي از منكر و نهادينه كردن آن در جامعه عنوان كرد و گفت : اين كارگاه با حضور ١٢٠نفر از طلايه داران ، رابطين و مسئولين تشكل هاي شرق اهواز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها