خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی:

تبعات نفوذ از فتنه بیشتر است/ ذوق‌زدگی مسئولان دیپلماسی کشور موجب جری شدن دشمنان شد

عضو هیئت علمی دانشکده شهیدمحلاتی گفت: در انتخابات آینده باید جریانی مورد انتخاب مردم قرار بگیرد که از فتنه پنهان یعنی جریان نفوذ مبرّی باشد چراکه نفوذ، تبعاتش از فتنه آشکار و آشوب بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۹۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر مهدی حسنی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع)با بیان وجوه تمایزی انتخابات و مردم سالاری در نظام دینی با سایر نظام‌های سیاسی رایج در دنیا اظهار داشت: در نظام دینی علاوه بر نیازهای دنیوی، خواسته‌های اخروی نیز در کانون توجه است و این گفته که نباید در دین مردم دخالت کنیم در تنافی با نظریه حکومت دینی ا ست.

وی در بیان اهمیت برگزاری انتخابات تصریح کرد: انتخابات در کشور ما مانور اقتدار و بستر نمایش دموکراتیک اسلامی است.

عضو هیئت علمی دانشکده شهیدمحلاتی بیداری و افزایش سطح بینش سیاسی مردم را از نتایج مثبت و دستاوردهای فتنه دشمنان در سال88 دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با بهره‌گیری از تجربیات فتنه 88 سعی می‌کند از فرصت انتخابات 96 برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کند و تغییر سه تن از سفیران اروپایی در ایران شاید در راستی همین توطئه‌ها باشد.

وی تلاش برای حضور حداکثری مردم و نیز انتخاب فرد اصلح را، دو استراتژی اساسی در انتخابات آینده عنوان کرد و اظهار داشت: باید جریانی مورد انتخاب مردم قرار بگیرد که از فتنه پنهان یعنی جریان نفوذ مبرّی باشد چراکه نفوذ، تبعاتش از فتنه آشکار و آشوب بیشتر است.

حسنی در قضیه برجام عجله و ذوق‌زدگی مسئولان دیپلماسی کشور را موجب جری شدن دشمنان دانست و بیان داشت: با وجودتذکرات مداوم رهبری معظم، اکنون مسئولان امر، به عجله و اشتباه خود اعتراف می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات