مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم وآسیب شناسی ویژه روحانیون، هیئت های مذهبی و مداحان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۹۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج چهار محال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در نشست کارگروه اعزام و استقرار این استان که با هدف برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم وآسیب شناسی ویژه روحانیون، هیئت های مذهبی و مداحان برگزار شد، در مورد همکاری و فعالیت تمامی روحانیون استان در باره کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در جامعه سخنانی بیان کرد.

حجت‌الاسلام مرتضوی افزود: شاید درنگاه نخست نتوان فقر را، نخستین عامل ارتکاب جرائم معرفی کرد اما تحقیقات و بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که رابطه مستقیم و تنگاتنگی بین سطح سواد و ارتکاب جرم وجود دارد، هر چند به عقیده کارشناسان، فقر را نیز می توان یکی از اصلی ترین علل بی سوادی یا کم سوادی برشمرد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های فرهنگی استان با همکاری و همفکری هم به منظور کاهش آسیب های جامعه باید قدم بردارند تا بتوانیم جامعه سالم و عاری از آسیب داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب شناسی ویژه روحانیون، هیئت های مذهبی و مداحان با همکاری معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، معاونت طرح هجرت و اداره کل اوقاف وامور خیریه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضوی گفت: در باره تاریخ دقیق برگزاری کارگاه آموزشی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد و کارشناس پیشگیری از جرم دادگستری نشستی جداگانه برگزار و زمان دقیق برگزاری کارگاه تصویب و به اداره کل تبلیغات اسلامی اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظرات