خبرهای داغ:
این مراسم با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۲۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حاتمی راد به عنوان سخنران این مراسم به موضوع انواع فتنه ها و فعالیت هایی که در جهت براندازی و تغییر انقلاب اسلامی ایران در دوران رهبری حضرت امام خمینی(ره) و  رهبری امام خامنه ای اتفاق افتاده بود پرداخت.

حاتمی راد بیان داشت: زمانی بعضی ها می گفتند برای اینکه بتوانیم به پیشرفت کشور کمک کنیم باید از سرمایه خارجی استفاده نمائیم و برای این کار باید آزادی همه جانبه در کشور وجود داشته باشد تا سرمایه گذاران خارجی نیاز به شادی و نشاط و آزادی داشته یاشند تا جذب شوند در غیر اینصورت سرمایه گذاران خارجی جذب نمی شوند و در همین راستا یک دوره ای این طرح را  پیاده سازی نمودند و کار را تا جایی رساندند که زمانی که به جزیره کیش سفر می کردی این جزیره مانند دوران طاغوت شده بود. و انسان باورش نمی شد که اینجا ایران است. و آن مقدسات دوران دفاع مقدس و انقلاب چنان سریع دچار تردید شده بود که انسان باور نمی کرد که چطور ممکن است طی 2 سال این تحول عظیم فرهنگی در کشور ایجاد بشود.کشوری که این همه شهید برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت داده است اینگونه تحت تأثیر توطئه های عوامل خارجی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جانشین ناحیه و فرماندهان حوزه ها و کارکنان ناحیه حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها