مرگ زمستانی شهربازی خلخال ؛

ناتوانی شورای اسلامی شهر خلخال در حل مشکل شهربازی شهر خلخال

ناتوانی شورای اسلامی شهر خلخال در تصمیم گیری برای راه اندازی شهربازی به جایی نرسید و شهربازی خلخال خراب شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۴۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، چند روزی است که دیوارهای فرو ریخته شده شهربازی خلخال در کنار ترمینال مسافربری خلخال اذهان عمومی را به این واداشته که چرا بااین همه سرمایه گذاری دراین شهربازی و اینکه یک مدت کوتاهی این شهربازی فقط خدمات رسانی کرد و بعدا تعطیل شد و حال در این وضعیت چه اتفاق افتاده است. در چهار سالی که گذشت مردم

خلخال از شوراهای اسلامی انتظار داشتند که حداقل کاری که از عهده این هفت نفر بزرگ بر می آید یک حرکت کوچک در جهت حل مشکل شهربازی خلخال باشد و فکری به حال بازی وتفریح خردسالان نمایند. ولی نه تنها فکری نشد بلکه به نیمه دی ماه نرسیده این شهربازی دیوارهایش خراب شد و چه عاقبتی در انتظارش خواهد بود معلوم نیست.

اهالی شهر خلخال ضمن گله مندی از عدم برنامه ریزی در شورای شهر خلخال برای فراهم ساختن زیرساخت ها و مکان های بازی و تفریح کودکان در شهر خلخال گفتند: بهتر است شورا تلاش می کرد برای شهر 45 هزار نفری خلخال شهربازی خوب و استاندارد درست می کرد.

خانواده ها می گویند چطور است که در شهرهای دیگر مثل تالش ویا شهرهای همجوار در استان گیلان و آذربایجان شرقی شوراها می توانند کاری بکنند اما از دست این هفت نفر کاری بر نمی آید.

اهالی اظهار داشتند: شهر خلخال هیچ تغییری با روی کارآمدن اعضای شورای چهارم به خودندیده و تنها کاری که انجام شده تصمیم برای ریختن آسفالت در معابر خاکی و کوچه هایی بوده که در زمان انتخابات برای کسب رای در آن محل حضور داشتند و برای به دست آوردن دل مردم برای دوره بعد راضی شدند بیت المال مسلمین و قیر و هزینه های ده ها تن آسفالت بدون زیرسازی در کوچه ها حاشیه های شهر خلخال به هدر رود.

به گزارش ازناو ، حال نه تنها در حواشی شهر اتفاقی نیفتاده بلکه در مناطقی که جز مناطق مرکز شهر حساب می شودهم زیاد تغییری حاصل نشده است و اهالی نگران شهر خلخال در پایان دوره چهار سال شورای اسلامی شهر خلخال هستند.

به گزارش ازناو ، شاید مخاطبان عزیز پس از خواندن این خبر بگویند که کار ساخت شهربازی مربوط به شهرداری است ولی خیالشان راحت شود ولی شورا نتواند تصمیمی اتخاذ کند هیچ اتفاقی در هیچ جای شهرداری نمی افتد. مطمئن باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار