مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل:

توزیع بیش از 19 میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش صنایع اردبیل

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: طی نه ماه گذشته بیش از ۱۹ میلیون لیترنفت گاز جهت مصرف در صنایع توزیع شده است .
کد خبر: ۸۸۰۳۴۴۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، در دیدار مدیر منطقه اردبیل با فرماندار سرعین مسائل و مشکلات سوخت رسانی به این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل افزود : طی نه ماه گذشته بیش از ۱۹ میلیون لیترنفت گاز جهت مصرف در صنایع توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴% افزایش داشته که با توجه به این آمار نشان از رشد صنایع استان ازدارد.

وی ادامه داد مصرف بنزین ۹ ماهه سال جاری نیز با ۱,۲درصد رشد مواجه بوده بطوریکه مصرف ۹ ماهه سال جاری ۲۴۲میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۳۹ میلیون لیتر بوده است .

مدنی در مورد ارسال نفت گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان گفت : در نه ماهه گذشته سال ۹۵ مقدار ۴۸میلیون لیتر نفتگاز از طریق خط لوله از انبار نفت اردبیل به نیرو گاه انتقال یافته که این مقدار در مقایسه نه ماهه سال ۹۴( به مقدار ۱۲۱میلیون لیتر) به میزان ۵۹ % کاهش داشته است که علت اصلی این کاهش تامین به موقع گاز این نیرو گاه طبق دستور العمل های مقام عالی وزارت نفت توسط شرکت گاز استان و هوای مساعد منطقه بوده است .

سید حجت مدنی ، مدیرمنطقه و سید سیف اله سیفی، رئیس ناحیه مرکزی ، درادامه دیدار از شهر سرعین با حضور در جایگاه در حال احداث گنج پدر ۲ روند پیشرفت فیزیکی و ساخت و ساز این جایگاه را مشاهده کردند.



ارسال نظرات