معاون اداره بهزیستی سرعین با تکذیب این خبر ((بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت)) گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 40 کوک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۵۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، معاون اداره بهزیستی سرعین با تکذیب این خبر((بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت))گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 400 کودک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.

مهدی دیارمند افزود:اداره بهزیستی سرعین برای سنجش بینایی و شنوایی کودکان سرعین با انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی و گروه های تلگرامی ساعت ویزیت را 9 صبح تا 1 ظهر چهارشنبه 15 دیماه اعلام کرده بود.

دیارمند تصریح کرد:از ساعت 7 صبح چهارشنبه 15 دیماه کارشناسانی را که از بیله سوار به سرعین دعوت کرده بودیم تا ساعت 10 صبح ، 20 کودک را مورد غربالگری قراردادند.

وی در ادامه گفت: بعد از عدم مراجعه مردم در ساعت ۱۰ صبح این کارشناسان روانه روستای کلخوران شده و 20 کودک را نیز در این منطقه مورد غربالگری قرار داده و به کار خود خاتمه دادند.
وی با اشاره به اینکه این اداره در آذرماه نیز چندین مورد غربالگری شنوایی و بینایی را در سرعین اجرا کرده اظهار کرد : اداره بهزیستی شهرستان سرعین فیش های ویزیت را در اختیار فرمانداری جهت مشاهده عموم قرار داده است .
معاون اداره بهزیستی سرعین با انتقاد از این عضو شورای شهر گفت: اداره بهزیستی سرعین به دلیل نبود امکانات غربالگری شنوایی و بینایی مجبور است از دیگر شهرستان کارشناسانی را دعوت کند از این عضو شورای شهر تقاضا می شود به جای انتقاد بی مورد، تجهیزات مورد نظر را برای شهر توریستی سرعین تهیه نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین گفته بود که برای انجام سنجش بینایی وشنوایی کودکان به این اداره مراجعه کردم اما هیچ گونه خدماتی در این مبنی دریافت نکرده و ندیدم.

ارسال نظرات