خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: هجمه رسانه‌های دشمن علیه تفکرها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را سالیان زیادی است که شاهد هستیم و این نقش حساس بسیج رسانه را برای فعالیت نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۵۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها (ابوذر) و بزرگداشت بسیج رسانه پیش از ظهر امروز در کتابخانه مرکزی اصفهان اظهار کرد: شاهد اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اصفهان هستیم.

* بسیج رسانه؛ حامی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

رضا صفری با اشاره به دریافت بیش از 350 اثر از سوی 52 نفر از اصحاب رسانه استان اصفهان، گفت: هیئت‌داوران این جشنواره که تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان اصحاب رسانه استان اصفهان هستند تعداد 13 نفر را به‌عنوان برتر مورد گزینش قراردادند.

وی بابیان اهمیت و نقش بسیج رسانه در سطح کشور اظهار کرد: در این جشنواره در تلاش بودیم تا شور،‌نشاط و رقابت سالم را بین اصحاب رسانه استان اصفهان ایجاد بکنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان توجه به گفتمان انقلاب اسلامی را اولین اولویت بسیج در رسانه اظهار و تأکید کرد: هجمه رسانه‌های دشمن علیه تفکرها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را سالیان زیادی است که شاهد هستیم و این نقش حساس بسیج رسانه را برای فعالیت نشان می‌دهد.

صفری با اشاره به گذشت چهار سال از تشکیل بسیج رسانه در کشور گفت: امروز در عرصه رسانه‌های کشور سازمان بسیج رسانه با عنوان یکی از فراگیرترین و مؤثرترین تشکل رسانه‌ای مطرح است.

وی بابیان اینکه در 22 شهرستان استان اصفهان کانون‌های بسیج رسانه فعال‌شده‌اند، تصریح کرد: بیش از 600 نفر از اهالی رسانه استان به عضویت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان رسیده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تأکید کرد: اصحاب رسانه استان اصفهان جز نخبگان و سرآمدان اهالی رسانه کشور و حتی منطقه هستند که باید از این ظرفیت برای گسترش اندیشه‌های انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

 * بسیج رسانه، نماد همبستگی و وحدت رسانه‌ای

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به حضور اصحاب رسانه در این جشنواره اظهار کرد: بسیج رسانه دارای نقش و نماد همبستگی و وحدت رسانه‌ای در استان اصفهان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا، تشکیل بسیج رسانه را نویدی برای نیروهای انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف این بسیج قشری است.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق در رسانه اظهار کرد: باید بیش‌ازپیش به این مسئله دقت نظر داشت، باید بدانیم رسانه‌ها از یک سمت زبان حکومت و از طرف دیگر زبان ملت هستند.

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بابیان اینکه رسانه باید شجاعت داشته باشد، گفت: ملت تبلور خواسته‌های خود را در رسانه‌ها پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا بصیرت را لازمه همه آحاد مردم به‌ویژه اصحاب رسانه بیان و اظهار کرد: رسانه چشم بیدار و مغز هوشیار جامعه است.

وی انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین هدیه خداوند به امت ایران عنوان و خاطرنشان کرد:‌تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در 2500 سال حکومت پادشاهان مردم حق انتخاب حاکمان خود را نداشتند.

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در دوران حاضر گفت: قلم‌های خود را برای خدا به‌کارگیرید تا نقشه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی نقش بر آب کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا نقد منصفانه را خوب بیان کرد و گفت: باید مراقب باشید به سمت تخریب حرکت نکنید چراکه مرز بین حق و باطل بسیار باریک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها