توزیع ۲۰،۰۰۰قلک بین بسیجیان جهت کمک به ساخت بزرگ ترین بیمارستان هوشمند خاورمیانه

سپاه فجر استان فارس برای اجرایی شدن طرحی خداپسندانه جهت کمک به ساخت بیمارستان نمازی ۲ در شیراز اقدام به توزیع ۲۰،۰۰۰قلک بین بسیجیان کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۶۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،سرهنگ قیطاسی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجرفارس از توزیع ۲۰۰۰۰قلک بین بسیجیان خبر داد و گفت: توزیع این تعداد قلک با هدف جمع آوری کمک های نقدی بسیجیان و مشارکت آنان در ساخت بزرگ ترین بیمارستان هوشمند کشور و خاورمیانه صورت گرفته است.

وی در توضیح این خبر ادامه داد: جهت اجرای این طرح ۴ ناحیه فیروزآباد،جهرم،نورآباد و کازرون به صورت آزمایشی انتخاب شده اند تا در صورتی که استقبال بسیجیان از این امر خداپسندانه خوب باشد ظرف یک سال آینده این طرح را به تمامی نواحی استان  تعمیم دهیم.

لازم به ذکر است که قلک های یاد شده حدود یک سال در اختیار داوطلبان بسیجی قرار می گیرد و بعد از آن جمع آوری و مبالغ کمک شده به دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت ساخت بیمارستان نمازی ۲ پرداخت می گردد.

بیمارستان نمازی (موقوفه مرحوم نمازی)در شهر شیراز یکی از قطب های مهم پزشکی کشور می باشد که بیماران از سراسر کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس جهت درمان به آن مراجعه می نمایند.این بیمارستان با آنکه وسعت زیادی دارد جوابگوی این سطح مراجعات زیاد از ایران و کشورهای منطقه نمی باشد لذا ساخت بیمارستان نمازی ۲ در دستور کار متولیان امر بهداشت در استان فارس قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات