اتاق فکر پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کوثر با حضور نماینده مدیران، مربیان ، روحانیون و پیشکسوتان حوزه پرورشی و دیگر مسئولان فرهنگی در محل سالن جلسه این مدیریت تشکیل گردید.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، مهدی غزنوی، مدیر آموزش و پرورش کوثر در این جلسه با اشاره به ضرورت استفاده از تفکر و خرد جمعی در تصمیم گیری و برنامه ریزی سیاست های آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش اساس و محور پیشرفت و ترقی کشور است و ضرورت دارد در برنامه ریزی، سیاست گذاری، نظارت و اجراء از تفکر، خرد و ایده های خلاق صاحبان فکر و اندیشه استفاده شود.

وی ادامه داد: اساس موفقیت آموزش و پرورش در تفکر مثبت است و دراین زمینه، استفاده از تجربیات برتر و یافته های علمی و پژوهشی در اولویت قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش کوثر گفت: اراده خود اشخاص باعث پیشرفت و ترقی می شود و باید این عقیده را در دانش آموزان تقویت کنیم و اعتماد به نفس آنها را بالا ببریم.

غزنوی اظهار امیدواری کرد: انتظار می رود معلمان با همکاری گروه های آموزشی بتوانند برنامه های آموزشی و پرورشی مناسب همراه با راهکار ارئه دهند تا سطح آموزش در منطقه افزایش یابد.

در ادامه محمد مهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به پیش بینی سند تحول بنیادین خواستار ارائه پیشنهادات و راهکار های لازم در زمینه پرورشی شد.

در انتهای جلسه هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه پرورشی بیان کردند که در ادامه مقرر شد این جلسات هر دو ماه یکبار جهت تبادل افکار تشکیل شود.

ارسال نظرات