فرماندار کوثر گفت: برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه نقش موثری در شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۶۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در جلسه بررسی قابلیت های این شهرستان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود کوثر افزود: شهرستان کوثر در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و دامپروری از ظرفیت بالایی برخوردار است و همگان باید برای شکوفا شدن این پتانسیل ها تلاش کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم ارتقا وضعیت گردشگری کوثر گفت: برای بهبود وضعیت گردشگری و جذب گردشگران باید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اولویت دار زیرساخت های این بخش فراهم و تکمیل شود.

فرماندار کوثر افزود: برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه نقش موثری در شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد.

علپپور با تبیین قابلیت های بخش کشاورزی این شهرستان گفت: برنامه های خوبی برای اجرا در این حوزه در دستور کار قرار دارد که اجرای طرح های آبخیزداری، مکانیزه کردن و مدیریت آب ها از جمله این اولویت ها است.

این مسئول همچنین با اشاره به تنوع محصولات این منطقه افزود: با بهره گیری از این ظرفیت خدادادی می توان برای توسعه و آبادانی کوثر گام های موثری برداشت که در این زمینه نیاز است از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کرد.

وی کشاورزی، دامپروری و باغداری را از مهم ترین مشاغل این شهرستان ذکر کرد.

لاز به ذکر است که در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه های مختلف شهرستان بررسی شد.

ارسال نظرات