فرمانده ناجا مازندران:

برقراری ارتباط خوب مهمترین نقش نیروی انتظامی در افزایش اعتماد عمومی و امنیت است/ شکل گیری قرار گاه تامین نظم و امنیت اقدام انتخاباتی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی مازندران مهم‌ترین نقش نیروی انتظامی را برقراری ارتباط خوب دانست و بیان کرد: ارتباط خوب سبب اعتماد عمومی و به‌دنبال آن افزایش رضایت‌مندی و احساس امنیت روانی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۹۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج  مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی در همایش رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که با حضور معاونان اجتماعی و صیانت و پیشگیری بازرسی کل ناجا در ساری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث چشم‌انداز 20 ساله بر تقویت حوزه فرهنگی و اجتماعی در حوزه اقتدار با استفاده از همه ظرفیت‌ها و مشارکت عمومی در ابعاد اجتماعی تأکید شده است.

وی با بیان اینکه در رویکرد جامعه‌محوری ناجا به تقویت بعد اجتماعی مأموریت‌های پلیس پرداخته شده است، افزود: پلیس آینده باید سرمایه اجتماعی و جامعه‌محوری را در جامعه تقویت کند.

فرمانده انتظامی مازندران مهم‌ترین نقش نیروی انتظامی را برقراری ارتباط خوب دانست و بیان کرد: ارتباط خوب سبب اعتماد عمومی و به‌دنبال آن افزایش رضایت‌مندی و احساس امنیت روانی در جامعه دارد.

این مسؤول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را به‌عنوان نماد حاکمیتی با توجه به رویکرد تحول در ساختار ناجا دانست و ادامه داد: ارتقای کیفی و کمی خدمات انتظامی و خوشایندسازی برای جلب رضایت‌مندی مردم همواره مورد تأکید است.

میرفیضی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم از مصالحه 70 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال در کشفیات مواد مخدر 26 درصد و در دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر نیز 130 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی به موضوع انتخابات پیش‌رو در سال آینده اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی برخورد با تخلفات انتخاباتی برابر قانون و حفظ نظم و امنیت صندوق‌های اخذ رأی است که در این ارتباط قرارگاه تأمین نظم و امنیت انتخابات تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر چند وجهی است، تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، اجتماعی و درمانی سه وجه مقابله با مواد مخدر است که با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی امر صورت می‌پذیرد.

این مسؤول با اشاره به مطالبات مردمی در دو بخش مقابله‌ای و جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد، از اجرای 598 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگیری متهمان به مواد مخدر در سال‌جاری 56 درصد افزایش داشته است.

میرفیضی با اشاره به تشدید اقدامات مقابله‌ای پلیس با مواد مخدر در ماه‌های پایانی امسال از ناامن کردن محیط برای تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و ایجاد بسترهای نظم و امنیت در جامعه خبر داد و از مردم خواست در این ارتباط همچون گذشته تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها