خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی از بین رفته است، گفت: بسیاری از مذاکرات و قراردادها به صورت محرمانه دنبال شده است که در آنها خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور تحمیل شده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۰۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
بسیاری از مذاکرات و قراردادها به صورت محرمانه به کشور تحمیل شده است/ نگاه غرب‌گرا کشور را از آرمان‌ها دور کرده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، داوود گودرزی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در مسجد خاتم‌الانبیاء پردیسان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر انقلابی بودن اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: روحیه انقلابی می‌تواند جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی برخی افراد رویکرد ضدانقلابی را در پیش گرفته‌اند، اضافه کرد: برخی از این گروه‌ها به عنوان جاسوس در کشور حضور داشته و اهداف دشمن را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از روشنفکرهای غرب‌گرا به عنوان افراد غیرانقلابی نام برد و گفت:‌ تفکر ذهنی این افراد بر پایه فرهنگ و سبک زندگی غربی است چراکه این گروه خوبی‌ها را محدود به غرب دانسته و به غیر از راه کشورهای غربی راه دیگران برای رسیدن به پیشرفت را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد غیرانقلابی فقط به دنبال منفعت مادی خود هستند، تصریح کرد: این افراد عضو حزب باد بوده و در دولت‌های مختلف نقش‌های متفاوت را ایفا کرده‌اند و بخش قابل توجهی از فسادهای اقتصادی را به خود اختصاص می‌دهند چرا که فقط به دنبال خواسته‌های مادی خود هستند.

گودرزی با اشاره به اینکه منافقان دسته دیگری از گروه‌های غیر انقلابی هستند، عنوان کرد: برخی از این افراد در باطن مخالف آرمان‌ها هستند اما در ظاهر برخی خطوط را رعایت می‌کنند در حالی که چهره اصلی آنها در مواردی از جمله فتنه 88 به خوبی قابل مشاهده بود.

وی با تاکید بر اینکه منافقان داخلی به صورت مستمر به دنبال فتنه‌گری هستند، اظهار کرد: سطحی‌نگری جامعه سبب نفوذ بیشتر منافقان می‌شود و در نقطه مقابل آگاهی و بصیرت از نفوذ جریان نفاق جلوگیری می‌کند.

گودرزی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر بصیرت‌افزایی اقشار مختلف مردم یاد کرد و گفت: بررسی جریان‌های داخلی و خارجی به صورت مستمر مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته است به همین علت مردم باید با بصیرت خود عملکرد دشمن را بررسی کرده تا نظام اسلامی دچار مشکل خاصی نشود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد انتخابات آینده مباحث مختلفی مطرح است اما مردم باید جریان انقلابی و غیر انقلابی را شناخته و در این راستا به دلایل عقب‌ماندگی یا پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف توجه ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته در عرصه بین‌المللی به جایگاه‌های والایی برسد، اظهار کرد: برخی از ضعف‌ها سبب فراموشی نقاط قوت نظام اسلامی شده است.

وی به قدرت نظام اسلامی در کشورهای مختلف منطقه اشاره کرد و ادامه داد: افراد دلسوز نظام اسلامی و انقلابیون اگر به دنبال پیشرفت نظام اسلامی و اقتدار ملت هستند نباید به افراد غربی اجازه دهند که به عرصه حاکمیت وارد شوند.

گودرزی از حضور به موقع مردم در صحنه به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی یاد کرد و افزود: این ویژگی نظام اسلامی را از فتنه 88 در امان نگه داشت اما اگر به دنبال افزایش اقتدار هستیم باید با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی راه را گم نکرده و در مسیر اصلی آرمان‌های امام خمینی(ره) گام برداریم.

وی با بیان اینکه فسادهای اقتصادی سبب دلخوری مردم شده است، عنوان کرد: مردم باید جریان بزرگی را برای مقابله با فسادهای اقتصادی راه بیاندازند و با استفاده از ظرفیت‌های خود رویدادهای مهم و مثبتی را در کشور رقم بزنند.

گودرزی با تاکید بر اینکه روشنفکران غرب‌گرا، اسلام را عامل پیشرفت نمی‌دانند، اضافه کرد: این افراد فقط به آموزه‌های اسلامی که با فرهنگ غرب منطبق باشد اعتقاد دارند و نسبت به آموزه‌هایی که استکبارستیزی را به عنوان یک اولویت برای نظام و مردم مطرح می‌کند، بی‌توجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: افراد مذکور در بخش‌های مختلف کشور حضور دارند و با بر عهده گرفتن مسؤولیت‌های مهم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم افکار خود را به جامعه تحمیل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور عملکرد دولت‌ها در مبارزه با فساد اقتصادی را نامطلوب خواند و مطرح کرد: اکنون ترویج زندگی اشرافی‌گری در شرایطی دامن زده می‌شود که برخی از افراد در نزدیکی پایتخت کشور در گورها زندگی خود را سپری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پرونده حقوق‌های نجومی و اختلاس در صندوق فرهنگیان باید به صورت ویژه پیگیری شود، اظهار کرد: نباید برای قوه قضائیه شرط گذاشته شود چراکه این مجموعه به عنوان مدعی حقوق عمومی مردم باید رسالت‌های خود را بدون توجه به گفته‌های دیگران دنبال کند.

گودرزی تکیه بر توان داخلی را عامل اصلی پیشرفت‌های کنونی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: حضور غیرانقلابی‌ها در بخش‌های مختلف کشور از جمله صنعت خودرو و نفت سبب عقب‌ماندگی شده است چراکه این افراد فسادهای اقتصادی و عملکردهای نادرست داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نگاه برخی از خواص جامعه برای رسیدن به توسعه تکیه بر مدل‌های غربی است، عنوان کرد: این نگاه کشور را از آرمان‌های انقلابی دور کرده است در حالی که تکیه بر مدل‌های غربی افزایش بیکاری، طلاق، اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی، شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی را به دنبال دارد.

گودرزی یادآور شد: اینکه اجازه دهیم برخی با وعده‌های نادرست بار دیگر در انتخابات پیروز شوند نشان از کم‌کاری افراد انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی از بین رفته است، مطرح کرد: بسیاری از مذاکرات و قراردادها به صورت محرمانه دنبال شده است که در آنها خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور تحمیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از اهتمام دولت نسبت به قراردادهای IPC و FATF یاد کرد و گفت: باید از حاکمیت غیرانقلابی‌ها در جامعه جلوگیری شود چراکه این حاکمیت فقط به دنبال اهداف دشمن بوده و نتیجه مطلوبی برای مردم و نظام به دنبال ندارد.

وی بر وحدت اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات سال آینده تاکید کرد و ادامه داد: این گروه بدون داشتن اتحاد با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود به همین علت شخصیت‌های برجسته جبهه انقلاب باید نگاه متفاوتی نسبت به انتخابات دوره قبل داشته باشند.

گودرزی تشکیل دولت انقلابی را عامل رسیدن به پیشرفت خواند و تصریح کرد: این دولت باید با تکیه بر داشته‌های کشور به دنبال افزایش بهره‌برداری باشد تا بتواند مشکلات اقتصادی را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات خود به عملکرد احزاب و شخصیت‌ها نگاه ویژه داشته باشند، عنوان کرد: هر گروه و حزبی در دوران مدیریت توانسته جلوه مشخصی از اهداف حقیقی خود را به نمایش گذارد به همین علت مردم می‌توانند با بررسی‌های لازم به نتایج مورد نظر برسند.

گودرزی با تاکید بر اینکه کشورهای مختلف استکباری برای مقابله با نظام اسلامی جبهه‌گیری کرده‌اند، مطرح کرد: ایران اسلامی علاوه بر مقابله با دشمن‌های خارجی باید برای دشمن‌های داخلی نیز برنامه مشخصی داشته باشد چراکه برخی جریان‌ها در داخل نیز اهداف دشمن خارجی را دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانست توان خود را در عرصه جنگ سخت برای همگان به اثبات برساند به همین علت دشمن از حمله نظامی ناامید شده و افکار و عقاید ملت را هدف گرفته است.

گودرزی با بیان اینکه کشور باید برای کاهش ناهنجاری‌های موجود در سطح جامعه برنامه لازم را داشته باشد، اضافه کرد: اکنون مشکلات اساسی از جمله ناهنجاری‌های فرهنگی، بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی را هدف گرفته است اما برخی به دنبال مطرح کردن مباحث حاشیه‌ای هستند تا ذهن ملت را مشغول کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه ریشه‌های اصلی فسادهای اقتصادی به خوبی قابل مشاهده است، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند با تکیه بر حمایت‌های مردمی در راستای ریشه‌کن کردن این فسادها گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور نیازمند یک مدیریت اجرایی قوی است تا بتواند با تکیه بر وعده‌های الهی مسیر پیشرفت را دنبال کرده و به دغدغه‌های اصلی مردم توجه ویژه داشته باشد.

گودرزی از هماهنگی میان دشمن‌های داخلی و خارجی برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امیدواریم با تبعیت از فرمان ولایت فقیه و عملکرد مطلوب مردم بتوانیم مقابل تهدیدها ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات